پس از استعفای غفاری رئیس پردیس بین الملل دانشگاه شریف کیش، " علیرضا یوسفی " سرپرست جدید این دانشگاه شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، پس از استعفای علی سلک غفاری رئیس پردیس بین الملل دانشگاه شریف کیش به دلیل انتشار ویدیویی کوتاه از جشن فارغ التحصیلی تعدادی از فارغ التحصیلان پردیس کیش دانشگاه صنعتی شریف در فضای مجازی و عدم رعایت قوانین و مقررات دانشگاه از سوی این فارغ التحصیلان با حکم رسول جلیلی، رئیس دانشگاه صنعتی شریف و رئیس هیئت امنای پردیس بین الملل شریف کیش، "علی رضا یوسفی" به عنوان سرپرست جدید پردیس بین الملل دانشگاه صنعتی شریف کیش منصوب شد.

در حکم صادر شده از سوی رسول جلیلی کیش خطاب به علی رضا یوسفی آمده است: با عنایت به تعهد و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست پردیس بین الملل شریف کیش منصوب می شوید. رجاء واثق دارد که با توکل به خداوند سبحان و برنامه ریزی مناسب، تعالی علمی و فرهنگی آن پردیس را شاهد باشیم.

گفتنی است؛ پس از انتشار این ویدئو در فضای مجازی رئیس سابق دانشگاه پردیس بین الملل دانشگاه صنعتی شریف کیش با انتشار بیانیه ای بابت این رویداد از مردم کیش عذرخواهی کرد.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4480
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.