محبوبه کرمی بخشدار کیش با صدور پیامی، آغاز سال جدید را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا در این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَال
نوروز، نوید زندگی نو و تحول و بهار طبیعت فرصتی مغتنم است جهت استعانت از خداوند باری تعالی تا انسان‌ها را مشمول «حول حالنا الی احسن الحال» نموده و بندگانش را به سمت بهترین‌ها هدایت فرماید.
نجوای «یا مقلب القلوب و الابصار» چشم و دل انسان را به نسیم مهر الهی می‌نوازد و شکوفه‌های امید را در باغ دل می‌کارد تا عطر دلاویز آن، مشام جان را نوازش کند و جوانه‌های فهم و بینش در بهار وجود انسان بشکفد و حال دل به لطف ربّ رحمان، به «احسن‌الحال» دگرگون شود.

اینجانب ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر این مرز و بوم، حلول سال نو، جشن عید نوروز و بهار طبیعت عطرآگین از ماه مبارک رمضان را به همه هموطنان عزیز به ویژه مردم شریف بخش کیش تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
ضمن قدردانی از حضور پرافتخار و مشارکت بالای مردم فهیم و بصیر بخش کیش در انتخابات سال ۱۴۰۲، ان‌شاءالله سال ۱۴۰۳ سالی همراه با سلامتی و توفیق روزافزون در سایه همدلی، همکاری و مشارکت بین مردم و مسئولین باشد. رجاء واثق دارم در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری مدظله‌العالی با عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده است، در سایه الطاف الهی برای سرافرازی میهن اسلامی و در راستای رشد و توسعه همه جانبه و پایدار بخش کیش در محیطی عجین با فرهنگ غنی اسلامی- ایرانی، همراه با عزت و رفاه، در پرتو امنیت و آرامش و نشاط اجتماعی گام برخواهیم داشت.

 

محبوبه کرمی
بخشدار کیش
نوروز ۱۴۰۳

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5153
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.