طی احکام جداگانه ای از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو پنج مدیر جدید این سازمان منصوب شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از سازمان منطقه آزاد ماکو، حسین گروسی طی احکام جداگانه مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان، سرپرست مدیریت محیط زیست، سرپرست اداره کل توسعه تجارت، سرپرست مدیریت امور بازرگانی و سرپرست مدیریت جذب سرمایه گذاری، بانک و بیمه سازمان منطقه آزاد ماکو را منصوب کرد.

 بنابراین گزارش حسین گروسی با صدور حکمی عباس علیزاده را به عنوان سرپرست اداره‌کل حراست این سازمان منصوب کرد و با اهدای لوح از خدمات حسن صدرایی مهر قدردانی کرد.
همچنین با صدور حکمی آیلا قلیزاده به عنوان سرپرست مدیریت محیط زیست این سازمان منصوب و از زحمات خانم آیدا نوری تقدیر شد.

آيلا قليزاده اهل منطقه آزاد ماکو و ليسانس گرايش جغرافيا و برنامه ريزي روستايي ، و دارای مدرک كارشناسي ارشد جغرافيا با گرايش ژئومورفولوژي در برنامه ريزي محيطي و دارنده ۶ مقاله علمی و پژوهشی است.

وی فارغ التحصيل از دانشگاه تربيت معلم تهران و رتبه ٩ دكتری كشوری بوده و و دارای سوابق كاري از جمله: سابقه تدريس در دانشگاههاي پيام نور ماكو ،شوط و چالدران، كارشناس اجتماعي و كارشناس امورشهري و روستايي سازمان و كارشناس مشورتي هيات تطبيق مصوبات شوراهاي اسلامي شهر و روستا می باشد

همچنین گروسی طی حکمی اصغر قربان پور را به سمت سرپرست اداره كل توسعه تجارت سازمان منطقه آزاد ماكو منصوب و از زحمات نادر انصاریان تقدیر کرد.

اصغر قربان پور متولد سال ۱۳۵۹ و بومی منطقه آزاد ماکو و دارنده کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی، بازاریابی و صادرات دانشگاه تهران است.

وی دارای کارشناسی امورگمرکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماکو بوده و از سوابق وی می توان به : کارشناس و رئیس امور گمرکی سازمان منطقه آزاد ارس و همچنین مدیر گمرک پلدشت و رئیس اداره ارزش و صادرات گمرک ماکو را در کارنامه فعالیت های خود دارد.

نوید پیر مراد نیزبه سمت سرپرست مدیریت امور بازرگانی سازمان منطقه آزاد ماکو منصوب و از زحمات علی قنبری تقدیر شد.

نوید پیرمراد متولد شهرستان ماکو و دارای مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و کارشناسی مدیریت صنعتی است.

وی سوابق کارشناس امور گمرکی،‌ کارشناس عملیات گمرکی، کارشناس بازرگانی، کارشناس مسئول صدور مجوز های فعالیت اقتصادی، عامل نظارت بر اجرای طرح های سرمایه گذاری و مسئول هیات رسیدگی و بازرسی از اتحادیه‌ها و اتاق‌های اصناف منطقه آزاد ماکو را در کارنامه خود دارد.


همچنین حسین گروسی با صدور حکمی فرزاد نقی پور را به سمت سرپرست مديريت جذب سرمایه گذاری، بانک و بیمه سازمان منطقه آزاد ماکو منصوب نموده و از زحمات آرش یوسف زاده تقدیر کرد.

فرزاد نقی پور دارای لیسانس مدیریت بازرگانی و فوق لیسانس مدیریت بازرگانی با گرایش بازرگانی بین الملل می باشد.

وی مسلط به زبان انگلیسی بوده و با سابقه ۱۰ سال حضور در سازمان بعنوان کارشناس و کارشناس مسئول حوزه سرمایه گذاری فعالیت داشته است.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4734
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.