مدیرعامل ونایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری و توسعه قشم با اشاره به معرفی 33 بسته سرمایه گذاری در نمایشگاه بین المللی اکسپو2024 گفت: یکصد بسته سرمایه گذاری در منطقه آزاد قشم آماده ارائه به سرمایه گذاران است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، یاسر سلیمانی درحاشیه ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی های صادراتی ایران در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار کرد: منطقه آزاد قشم یکصد بسته سرمایه گذاری در عرصه های مختلف نفت، گاز، پتروشیمی، کشاورزی و شیلات و صنعت و معدن آماده ارائه به سرمایه گذاران علاقمندن به حضور و سرمایه گذاری در قشم دارد که در این نمایشگاه از 33 بسته جدید رونمایی شد.

وی افزود: در تلاش هستیم تا با بازبینی و بررسی بر روی بسته های سرمایه گذاری که در نمایشگاه ها مورد استقبال قرار می گیرد بسته های مطلوب و با شاخص های برتر آماده ارائه در نمایشگاه های آینده ایجاد شود.

وی در رابطه با صلاحیت سنجی سرمایه گذاران از جنب های مختلف نیز افزود: در سال های گذشته در سازمان منطقه آزاد قشم پنجره واحد خدمات سرمایه گذاری تعریف نشده بود اما از دو ماه گذشته و در گام اول پنجره واحد هدف گذاری شده است و تا اتصال به سیستم الکترونیک پنجره واحد خدمات این حوزه به صورت انسانی در حال ارائه است.

وی تاکید کرد: در گذشته سرمایه گذار با ورود به سازمان به بخش مدیریت مورد نظر مراجعه و کارهای مربوط به سرمایه گذاری را انجام می داد اما در روند جدید براساس FS  پروژه و صحت سنجی از طریق بانک ها تمکن و توانایی سرمایه گذار مورد ارزیابی و سنجش قرار گرفته و در صورت مثبت بودن ارزیابی روند دریافت مجوز بین 45  تا 90 روز انجام شده و مجوز فعالیت به سرمایه گذار ارائه می شود.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5372
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.