نخستین نمایشگاه رسانه‌ها در دولت سیزدهم با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، نمایشگاه رسانه های ایران صبح یکشنبه، ۲۹ بهمن ماه به روی اهالی رسانه باز شد.
بنابراین گزارش، نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان در اولین روز از برگزاری نمایشگاه رسانه‌های ایران در محل نمایشگاه واقع در مصلی امام خمینی برگزار شد.
نمایشگاه در نخستین روز خود ضمن برگزاری مناظره سیاسی با برپایی نشست‌های علمی، معرفی کتاب‌های حوزه رسانه، کارگاه‌های آموزشی فعال و برگزاری نشست خبری مسئولان اجرایی و نکوداشت چهره‌های شاخص و پیشکسوت حوزه ارتباطات و رسانه، تقدیر از پیشکسوتان استانی همچنین برگزاری نشست‌های تخصصی بخش بین‌الملل را در برنامه‌های اصلی خود داشت.
در بخش «به وقت رسانه» نشست «همگرایی رسانه‌های سنتی و رسانه‌های نوین در نشر ارزش‌های دینی» با سخنرانی کمال اکبری استادیار علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه صدا و سیما و سیدعلی محمدرضوی مدیر گروه فرهنگ و ارتباطات دانشکده دین و رسانه صداوسیما و در سالن مرحوم سید محمود دعایی برگزار شد
نشست «تجربه‌نگاری روزنامه‌نگاری بحران» با همکاری دانشکده رسانه خبرگزاری فارس نیز ازدیگر برنامه های این نمایشگاه است.
بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» با حضور بیش از ۶۰۰ رسانه و مجموعه‌های خلاق و دانش‌بنیان فعال در این حوزه میزبان اهالی رسانه، فرهنگ و فناوری است.نمایشگاه رسانه‌های ایران با رویکرد جدید توسط معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۲۹ بهمن لغایت دوم اسفند در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4997
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.