احمد جباری با کسب ۳۸ هزار و ۲۴۲ رای به عنوان منتخب مردم غرب هرمزگان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از ایرنا، در حوزه انتخابیه غرب استان هرمزگان که شامل شهرستان‌های بندرلنگه، بستک و پارسیان می‌شود؛ احمد جباری با کسب ۳۸ هزار و ۲۴۲ رای از ۸۲ هزار و ۶۲۹ رای و ۴۶.۲۸ درصد از آرا ماخوذه به عنوان نماینده مردم غرب هرمزگان مجددا راهی مجلس شد.

احمد جباری؛ فرزند عبدالله متولد سال ۱۳۴۶ از شهر بستک و چهره سیاسی اصولگرا و نماینده حوزه انتخابیه بندرلنگه، بستک و پارسیان در دوره هشتم، نهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی بوده است.

جباری، در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی نیز در حوزه انتخابیه غرب هرمزگان با کسب ۳۰ هزار و ۷۰۲ رای از ۸۸ هزار و ۳۵۵ آرای ماخوذه در این حوزه حائز بیشترین رای‌های مردم شد و به مجلس راه یافت.

وی دارای مدرک کارشناسی حقوق قضایی و ارشد عمران استان و پیش از نمایندگی مجلس، رییس هیات مدیره شرکت توسعه گردشگری ایران و رییس هلال احمر بستک را برعهده داشته است.

جباری در هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۸۶، از حوزه انتخابیه غرب هرمزگان توانست با کسب ۵۰ هزار و ۷۸۸ رای حائز اکثریت آرا شود و به جای سید عبدالله حسینی که پنج دوره نماینده غرب استان بود، به مجلس راه یابد.

این منتخب حوزه غرب هرمزگان در سال ۱۳۹۰ در انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی نیز بار دیگر از این حوزه کاندید شد که با کسب ۵۶ هزار رای توانست به مجلس راه پیدا کند؛ جباری بار دیگر در سال ۱۳۹۸ و در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با کسب ۳۰ هزار و ۷۰۲ رای از ۸۸ هزار و ۳۵۵ آرای ماخوذه به بهارستان راه یافت.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5050
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.