تعطیلی دفتر فدراسیون ورزش های بادبانی در کیش که قرار بود مقر اصلی این فدراسیون باشد نگرانی هایی را برای دوستداران این ورزش ایجاد کرده است که در یادداشتی به این مسئله اشاره شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا در این یادداشت آمده است؛

در حالیکه پس از پایان نشست خبری دیدار مسابقه فوتبال ایران و قطر در جام ملت های آسیا که با حضور سرمربی و بازیکن تیم ملی کشورمان برگزار شد، برخی خبرنگاران عربی حاضر در محل به این دلیل که ورزشکار غیرتمند کشورمان از واژه خلیج فارس استفاده کرده انتقاداتی را به مسوولان رسانه‌ای تیم ملی ایران وارد کردند که البته آنها نیز در گفت و گو با این خبرنگاران عنوان کردند نام این خلیج، خلیج فارس است و عزت الهی از اسمی تاریخی، اصیل و صحیح استفاده کرده است. خوشبختانه این همان واکنش سریع و صحیحی است که از هر ایرانی غیرتمندی انتظار میرفت.

اما ای کاش جامعه ورزشی کشور بخصوص وزارت محترم ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک “یک سوزن به خود میزدند و سپس یک جوالدوز به دیگران” .

در حالیکه رگ غیرت همه از این اقدام ورم کرد و خون ها به جوش آمد که به حق نیز بود، در همین بیخ گوشمان فدراسیون بادبانی کشور عزیز خودمان، مقر فدراسیونی دریامحور که در جزیره کیش بود را با انواع کارشکنی و ترفندها از مروارید خلیج فارس و هرمزگان پهناور خارج کرده و در پایتخت و مجموعه آزادی تهران مستقر نمود. نکته جالب ماجرا آنجاست که تاکنون هیچ مقام رسمی ورزش کشور، استان هرمزگان و حتی سازمان منطقه آزاد کیش نسبت به این بی احترامی به جایگاه خلیج فارس و مردم غیرتمند ساحل نشین واکنشی نداشته است.

این در حالی است که وزارت ورزش و جوانان شرط تفکیک بادبانی از قایقرانی را ایجاد مقر و استقرار فدراسیون در منطقه جنوب کشور و مروارید خلیج فارس (جزیره کیش) عنوان کرده بود.

"ای کاش ورزش کشور پر بود از قلعه نوعی ها و عزت الهی ها"

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4918
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.