به گفته مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش، با همت و تلاش جامعه بازاریان و پیگیری های معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش، مالکان غرفه های بازار بزرگ مرکز تجاری کیش به زودی اسناد غرفه های خود را دریافت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، رحمان سادات نجفی مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش در همایش نقش اصناف در دوران دفاع مقدس که به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد با تقدیر از معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش از دریافت پایان کار و اسناد غرفه های بازار مرکز تجاری در آینده ای نزدیک خبرداد و اظهار کرد: با پیگیری های شبانه روزی که توسط معاونت اقتصادی و شرکت عمران ، خدمات و آب شکل گرفت پس از مدت ها، امروز این موضوع نهایی شده و تا هفته آینده  پایان کار مرکز تجاری صادر و متعاقب آن اسناد نیز آماده و صادر شده و در اختیار مالکان قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید براینکه این حرکت یک تلاش جهادی , مشکلات بسیاری برای دریافت اسناد وجود داشت افزود: در ادوار گذشته مدیران وقت شجاعت ورود به این پرونده را به خود نمی دادند و بیشتر صورت مسئله را پاک کرده و به دادن وعده هایی اکتفا می کردند و پس از پایان دوران مدیریت دیگر دسترسی به آن ها امکان پذیرنبود اما از دوران مدیریت دکتر انصاری لاری پیگیری ها در این رابطه مجدد آغاز و برخی کارهای کارشناسی انجام شد.

وی با تقدیر از همیاری و همکاری معاونت های سازمان منطقه آزاد کیش خاطر نشان کرد: در دوران مدیریت دکتر مظفری و با پیگیری های مستمر و شخصی دکتر آخوندی معاونت اقتصادی امروز این نتیجه به دست آمده و به زودی شاهد واگذاری اسناد مالکیت غرفه ها به مالکان خواهیم بود.

همایش نقش اصناف در دفاع مقدس با حضور امام جمعه کیش، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش، معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آژاد کیش، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش، جمعی از مدیران و مسئولان بازارها و فعالان اقتصادی کیش در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.

انتهای پیام/

 

کد خبر : 1743
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.