پانزدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان ساعتی پیش با حضور جمعی از نمایندگان مجلس و اعضاء اتاق تعاون گشایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، شامگاه چهارشنبه پانزدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و صنعت ساختمان با حضور 120 شرکت داخلی و خارجی با حضور جمعی از اعضاء کمیسیون اقتصادی مجلس و اعضاء اتاق تعاون در مرکزدائمی نمایشگاه های بین المللی کیش فعالیت 4 روزه خود را آغاز کرد.

نمایندگان 105 شرکت داخلی و 5 نماینده شرکت خارجی در این نمایشگاه آخرین دستاوردها و توانمندی های خود در حوزه ساختمان و صنایع وابسته، ماشین آلات و تجهیزات، فناوری های روز و مصالح ساختمانی، خدمات مهندسی، بازار سرمایه، تشکل های حرفه ای و آموزش، معماری و دکوراسیون، انتشارات و تبلیغات عمران و خدمات شهری را در معرض دید فعالان این عرصه به نمایش گذاشته اند.

حضور تولیدکنندگان ملی، مشاوران و پیمانکاران در راستای اهداف و اجرای طرح های سرمایه گذاری، رو نمایی از طرح برگزیده میدان ملل و رو نمایی از تولید داخلی "چهار چوب فلزی عایق" با توسعه استاندارد های اروپا برای هر کارایی با فن آوری آلمان از ویژگی های برگزاری پانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان در کیش عنوان شده است

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان کیش که با حضور الیاس­ حضرتی رییس ­کمیسیون اقتصادی­ مجلس و هادی قوامی نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، سید فرید موسوی و کاظم دلخوش عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، حسین گروسی معاون حقوقی و امور مجلس شورایعالی مناطق آزاد، محمد رضا مداح حضور مشاور و مدیرکل حوزه مدیریت منطقه آزاد کیش، مصطفی خانزادی معاون عمرانی و زیربنایی، ناصر آخوندی معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد کیش، علی مقدس زاده مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات شهری منطقه آزاد کیش و اعضای کمیسیون های تخصصی  مسکن و دانش بنیان اتاق تعاون ایران شامگاه چهارشنبه 8 آبان 98 گشایش یافت به مدت چهار روز از هشتم تا یازدهم  آبان هر روز از ساعت 17 تا 22 پذیرای علاقمندان به صنعت عمران و ساختمان و صنایع وابسته است.

انتهای پیام/

 

 

کد خبر : 1788
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.