فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از توقیف سه فروند شناور و کشف 45 هزار لیتر سوخت قاچاق در آب های مرزی کیش خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، سرهنگ " علی اصغر جمالی " در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به رصد و گشت زنی نیروهای دریابانی و حراست و حفاظت از مرزهای آبی جزیره مرجانی کیش اظهار کرد: طی 72 ساعت گذشته سه فروند شناور حامل سوخت قاچاق با هوشیاری ، پایس و رصد دقیق نیروهای دریابانی کیش در مرزهای آبی و حوزه استحفاظی جزیره کیش شناسایی و توقیف شد.

وی افزود: از این سه شناور در حدود 45 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و در این رابطه 13 نفر خدمه شناورها دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده پایگاه دریابانی کیش با تاکید براینکه در سال " حهش تولید " حفظ و حراست از سرمایه های ملی چون گذشته از برنامه های عملیاتی ناجا است افزود: با توجه به اینکه امسال بنابرفرمایشات مقام معظم رهبری به نام سال " جهش تولید" نامگذاری شده است نیروی انتظامی نیز با اجرای طرح تشدید برخورد و مقابله با انواع قاچاق به ویژه سوخت توانست در سال گذشته بیش از 313 هزار لیتر سوخت قاچاق را که از بنادر داخلی به کشورهای همسایه در حال حمل و انتقال بود کشف کرده و عوامل قاچاق را دستگیر و به مقامات قضایی تحویل دهند.

سرهنگ جمالی با تاکید بر صیانت از مرزهای ایران اسلامی در حوزه های دریایی، خاکی و هوایی توسط سربازان وطن در نیروهای نظامی و انتظامی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی و دریابانی کیش به صورت شبانه روزی آماده حفاظت از حوزه استحفاظی کیش در دریا و خشکی است و با متخلفان و هر گونه نقض حریم جمهوری اسلامی در آب های مرزی به شدت و قاطعیت برخورد می کنند.

 

کد خبر : 1914
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.