معاون اقتصادی رئیس جمهوری، پیشگامی کیش ایر و انجام روندهای قانونی برای ورود این خط هوایی نام آشنا به بازار سرمایه و عرضه بخشی از سهام آن در بورس را الگویی برای سایر خطوط پروازی دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار از سازمان منطقه آزاد کیش، در این جلسه محمد نهاوندیان معاون اقتصادی ریاست جمهوری ضمن تمجید از عملکرد شرفبافی در زمان تصدی مدیریت عاملی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" و نقش وی در خرید هواپیماهای جدید و نو در دوران برجام از تلاش برای ارتقا شرکت هواپیمایی کیش نیز تقدیر کرد.

نهاوندیان با تاکید بر اینکه بیماری کرونا خسارات بسیاری به صنعت هوانوردی وارد کرده افزود: سهام کیش ایر را باید در فرصت و زمان مناسب به بورس عرضه کرد تا ارقام واقعی تری به خزانه وارد شود.

معاون اقتصادی ریاست جمهوری با ابراز امیدواری از اینکه هواپیمایی کیش به عنوان پیشگام خطوط هوایی داخلی برای ورود به بورس در حال انجام اقدامات لازم است، گفت: کیش ایر باید بتواند از همه جهات، نمونه و الگوی مناسبی برای دیگر خطوط پروازی باشد. وی افزود: از هرگونه همکاری و مساعدت برای دریافت وام تسهیلات ویژه کرونا برای شرکت هواپیمایی کیش ایر متعلق به سازمان منطقه آزاد کیش،کوتاهی نمی کنیم.

فرزانه شرفبافی مدیرعامل کیش ایر در این جلسه با اشاره به اینکه خسارت های ناشی از شیوع کرونا به حوزه گردشگری و نیز صنعت هواپیمایی سنگین بوده است، اقدامات انجام شده توسط شرکت هواپیمایی کیش و برنامه های آینده این شرکت برای عرضه اولیه سهام کیش ایر در بورس را تشریح کرد.

وی در ادامه با تشریح خسارت های وارده به صنعت هوانوردی و گردشگری پس از شیوع ویروس کرونا، مشکلات اقتصادی صنعت هوانوردی و پیوستن کیش ایر به عنوان اولین شرکت هواپیمایی به بازار بورس و سرمایه در آینده عنوان داشت: تهدید ها و فرصت ها باید مورد بررسی قرار گیرد تا در نتیجه با اقدامات هوشمندانه، به شرایط مطلوبی دست یابیم.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 2123
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.