فرمانده انتظامی ویژه و دریابانی کیش از اجرای عملیات مشترک دریابانی کیش و بندرلنگه و به دام افتادن قاچاقچیان سوخت خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، سرهنگ علی اصغر جمالی از اجرای عملیات مشترک دریابانی کیش و بندرلنگه و کشف 55 هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شناور خبرداد و اظهار کرد: پرسنل دریابانی کیش در راستای ارتقاء امنیت در حوزه استحفاظی کیش و اجرای طرح مقابله و مبارزه با قاچاق سوخت، با همکاری دریابانی بندرلنگه موفق شد یک فروند شناور صیادی را که اقدام به حمل سوخت قاچاق کرده بود توقیف و سه خدمه ان را دستگیر کند.

وی افزود: این شناور که حامل 55 هزار لیتر سوخت قاچاق بود در 6 مایلی شمال جزیره در حال خروج از آب های حوزه استحفاظی کیش به سمت مرزهای آبی بود که توسط پرسنل دریابانی کیش متوقف و جهت سیر مراحل قانونی به بندرکیش منتقل شد.

فرمانده انتظامی ویژه کیش با اشاره به اینکه که از ابتدای سال تاکنون دریابانان موفق به توقیف ۲۳فروند شناور حامل سوخت سوخت شدند توضیح داد: از این شناورها  ۴۱۴هزار لیترسوخت کشف و در این رابطه  ۱۷۲ نفر هم دستگیر شدند که پرونده های قضایی تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.

وی خاطر نشان کرد:  تمام سوختهای قاچاق به شرکت نفت تحویل داده خواهد شد تا سریعا نسبت به تخلیه آن اقدام شود تا حادثه ای برای شناور رخ ندهد.

انتهای پیام/

کد خبر : 2248
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.