مدیرعامل سازمان منطقه ازاد کیش در حاشیه برگزاری آخرین میزخدمت سال 97 عمده مشکلات مطرح شده از سوی کیشوندان را اشتغال، اسکان و مسائل حقوقی و سرمایه گذاری عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، در آخرین میز خدمت سال 97 که با حضور امام جمعه کیش،مدیرعامل و معاونت های سازمان منطقه آزاد کیش، فرمانده انتظامی ویژه کیش، رئیس شورای شهر، رئیس بیمارستان و برخی از روسای ادارات و سازمان های مستقر در کیش برگزار شد کیشوندان مشکلات و تقاضاهای خود در حوزه های مختلف را با مسئولان حاضر مطرح کردند.

غلامحسین مظفری در حاشیه این دوره از میز خدمت در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از حضور مردم در این جلسه و دریافت انتقادات، پیشنهادات و بررسی مشکلات کیشوندان گفت: بخش عمده مشکلات مطرح شده از سوی کیشوندان اشتغال، اسکان و مسائل و مشکلات مربوط به سرمایه گذاری و حقوقی است که به واحدهای مربوطه ارجاع شد.

وی با اشاره به اینکه امروز اشتغال یکی از مسائل عمده در کشور و یکی از دغدغه های مهم مردم و ماست اضافه کرد: عمده درخواست های اشتغال، مربوطه به اشتغال در سازمان است اما واقعیت این است که سازمان به لحاظ نیروی انسانی متورم است اما ظرفیت ها و فرصت های بسیاری در حوزه های مختلف در کیش وجود دارد که باید احیاء شود و این وظیفه ماست که این فرصت ها را ایجاد کنیم.

مظفری با بیان اینکه وضعیت کنونی بسیار ملتهب است و دغدغه های مطرح شده توسط مردم نگرانی های به حقی است به محدودیت های فضای زندگی و شرایط خاص در جزیره کیش اشاره کرد و افزود: همه حق دارند که کار و مسکن خوب بخواهند اما در کیش محدودیت هایی وجود دارد و واقعیت این است که زندگی در کیش نسبت به شهرهای اطراف گرانتر است.

وی ادامه داد: به همین منظور شاید بتوانیم طرح هایی برای تامین مسکن در نزدیک ترین مکان به کیش مانند آفتاب که هزینه های زندگی در آن ارزان تر و رفت و آمد ساده تر است ایجاد کنیم این طرح در بسیاری از کشورهای دنیا در حال اجرا و قابل قبول است.

مدیرعامل سازمان خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم با طرح های اجرایی بسیاری از مشکلات مردم را مرتفع کنیم کیش نباید این گونه باشد.

آخرین میزخدمت سال 97 که دومین حضور مدیرعامل و معاونت ها سازمان منطقه آزاد کیش بود میزبان بیش از یک صد نفر از کیشوندان برای ارائه درخواست ها و بیان مشکلات بود.

نخستین میزخدمت جزیره کیش به پیشنهاد حجت الاسلام حسن زاده امام جمعه کیش و با حضور غلامحسین مظفری در 7 دی ماه 97 در مصلای کیش برگزار شد.

کد خبر : 1517
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.