مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش،  در بازدید از برخی پروژه های عمرانی و فضاسازی شهری جزیره بر ضرورت توسعه فضاهای سبز عمودی در کیش تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، مهندس علی مقدس زاده صبح روز گذشته (23 مرداد) در بازدید از پروژه های تکمیل رینگ دوچرخه سواری و احداث پارک در فارهای 1 و 2  نوبنیاد  با اشاره بر ضرورت توسعه فضاهای سبز عمودی اظهار کرد: خوشبختانه سرانه فضای سبز جزیره یازده برابر متوسط سرانه سبز کشور است و در سالهای گذشته تلاش های ارزنده ای در توسعه فضای سبز جزیره صورت پذیرفته که با انجام اقدامات عمرانی در سال جاری از جمله احداث دو پارک در شهرک نوبنیاد، توسعه و توزیع فضاهای سبز شهری شرایط مناسبتری خواهد یافت.


وی افزود: علی رغم توجه جدی به فضای سبز عمومی، موضوع فضای سبز عمودی همچنان در کیش مغفول مانده که امیدوارم با تلاشهای همکاران در واحدهای فنی و امور شهری شرکت این نقیصه نیز بزودی مرتفع گردد.


مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات در ادامه توجه جدی تر به محیط زیست را از مبانی برنامه های شرکت عمران عنوان نمود و در این زمینه نوید اخبار خوب در آینده نزدیک را به کیشوندان محترم داد.

انتهای پیام/

کد خبر : 1690
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.