پیکرشهید مدافع وطن شهید ابراهیم غلامی که شب گذشته وارد جزیره کیش شده بود پس از تشییع بر روی دستان مردم و مسئولان جزیره کیش و پس از اقامه نماز بر پیکر شهید به سوی زادگاهش پرواز کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، پیکر مطهر شهید سردار ابراهیم غلامی که هفته گذشته در ماموریت سپاه در اشنویه آذربایجان غربی به شهادت رسید، شب گذشته وارد جزیره کیش شد.

بنابراین گزارش، پیکر شهید غلامی که نخستین شهید جزیره کیش است صبح امروز با حضور خانواده معظم شهید، مسئولان و مردم، ائمه جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی کیش از ستاد ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش تا مسجد خاتم الانبیاء (ع) تشییع و پس از اقامه نماز در مسجد خاتم الانبیاء (ع)جهت انتقال به مشهد مقدس و سپس زادگاه شهید به فرودگاه منتقل شد.

شهید ابراهیم غلامی از جانبازان شیمیایی دفاع مقدس است که به علت مشکلات ریوی و تنفسی از سال 1381 به همراه خانواده در جزیره کیش زندگی می کرد.

شهید ابراهیم غلامی متولد سال 1341 و شهرستان بیرجند بود.

عکس: شیداپوریوسف

انتهای پیام/

 

 
کد خبر : 1757
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.