محمد کمالی که از 2 مهرماه جاری حکم بخشداری کیش خود را از فریدون همتی استاندار هرمزگان دریافت کرده بود  امروز در مراسمی با حضور فرماندار بندرلنگه در این سمت معارفه شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار؛ در این مراسم علی نیکویی فرماندار بندرلنگه با تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به اینکه ما خدمت مردم را پذیرفته ایم پس باید با خوشرویی و رفتار شایسته پاسخگوی مردم باشیم اظهار داشت: امروز با وجود تمامی تحریم ها و تهدیدهای دشمن توانسته ایم با بصیرتی که حاصل رهبری شایسته مقام معظم رهبری است در این مسیر پیروز میدان باشیم.

انتخابات رویدادی سرنوشت ساز در کشور

وی با بیان اینکه در سال رونق و تلید رد بندرلنگه در سه محور صادرات غیرنفتی، توسعه دریا و صیادی پیشرفت هایی حاصل شده است بر تعامل بیشتر بندر لنگه و جزیره کیش در راستای فعالیت های گردشگری و تجاری تاکید کرد.

نیکویی با بیان اینکه رویداد مهم انتخابات به عنوان رویدادی سرنوشت ساز در پیش رو قرار دارد اتحاد و همدلی را زمینه ساز موفقیت بر توطئه های دشمنان و پیشرفت کشور برشمرد.

سعید پورعلی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این مراسم با اشاره به اینکه کیش دارای ویژگی های خاصی در منطقه است گفت: کیش بزرگترین جزیره خلیج فارس است که در آخرین سرشماری سال 95 جمعیت کیش 39 هزار و 853 نفر برآورد شده که دارای جمعیتی جوان با نرخ با سوادی حدود 97.4 و نرخ بیکاری 3.8 است که در نوع خود آمار کم نظیری است.

وی افزود: با توجه به اینکه کیش در تقسیمات سیاسی کشور به عنوان یک بخش و از توابع بندرلنگه ذکر شده است اما با وجود ویژگی های جغرافیایی و اقلیمی و امکانات مناسبی که دارد به ویژه اینکه تمام پیکره آن منطقه آزاد تجاری و صنعتی است منطقه ای خاص محسوب می شود.

جلب رضایت حداکثری بستر ساز رشد و رونق کیش

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به مدیریت یکپارچه منطقه آزاد و تفویض اختیاربسیاری از نهادها و ارگان ها به مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش افزود: به بسیاری از نهادهای مستقر در کیش مانند بهزیستی، کمیته امداد به صورت مستقل دیده شده و در حد یک استان اختیار واگذار شده است.

وی تاکید کرد: کیش امروز به عنوان دروازه ایران به سمت جهان و دروازه جهان به سوی ایران دارای نقش ملی وبین المللی در کشور است به همین جهت تاکید براین است که نهادها و دستگاه های مستقر در کیش در تراز این جزیره عمل کرده وظاهر شوند.

پورعلی جلب رضایت حداکثری سرمایه گذاران، گردشگران و کیشوندان در سایه عملکرد مناسب و مطلوب دستگاه های اجرایی در جزیره کیش را از مواردی برشمرد که می تواند بستر رشد و توسعه کیش را فراهم سازد.

وی با اشاره به آمادگی و حمایت سازمان منطقه آزاد کیش از بخشداری در برقراری هر چه منظم تر و منسجم تر انتخابات در فضایی آرام و امنیت کامل افزود: انتخابات یکی از مهمترین نمادهای مشارکت و مسئولیت های اجتماعی مردمی است که باید در فضایی مناسب و امن و آرام برگزار شود.

برگزاری انتخابات از مهمترین وظایف حاکمیتی بخشداری

محمد کمالی بخشدار جدید کیش نیز در این مراسم با تبریک هفته نیروی انتظامی و تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان اظهار داشت: برگزاری انتخابات یکی از مهمترین وظایف حاکمیتی بخشداری است که بنا داریم با استفاده از تمام ظرفیت کیش در سایه همدلی و همراهی و راهنمایی ائمه جمعه، مسئولان کیش، نماینده مردم غرب استان در مجلس و مردم به مطولبترین شکل اجرا کنیم.

معارفه بخشدار جدید کیش با حضور علی نیکویی فرماندار بندرلنگه، سعید پورعلی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان، رئیس و دبیر شورای شهرکیش و جمعی از مدیران و مسئولان جزیره در سالن اجتماعات معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

 گفتنی است محمد کمالی پیش از این مشاور حقوقی استاندار هرمزگان بود.

 عکس: صدا و سیمای کیش

انتهای پیام/

کد خبر : 1764
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.