رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز آخرین آمار مصدومان زلزله 5.9 ریشتری در آذربایجان شرقی را 304 نفر عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، فرزاد رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح این خبر اظهار کرد: زلزله بامداد جمعه در آذربایجان شرقی تا کنون پنج فوتی و 147 مصدوم در شهرستان میانه برجای گذاشته است که ۱۵ نفر از آن‌ها بستری هستند.

وی بیان کرد: هم اکنون در روستای ورنکش میانه مستقر هستیم و آواربرداری‌ها در این روستا به پایان رسیده است. بیشتر مصدومان به دلیل ترس دچار مصدومیت شده‌اند و تعداد کسانی که زیر آوار مانده‌اند از 100 نفر نیز کمتر است.

وی خاطرنشان کرد: این زلزله باعث مصدوم شدن 127 نفر در شهرستان سراب که یک نفر از آن‌ها به دلیل شکستگی مهره در تبریز بستری است و 30 نفر نیز در شهرستان هشترود مصدوم شدند.

رحمانی درپایان از احتمال افزایش آمار تعداد مصدومان خبر داد.

انتهای پیام/

کد خبر : 1805
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.