مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش گفت: میزخدمت و ارتباط مستقی با مردم، مسیر آگاهی از مشکلات و ارائه خدمات به آنان را کوتاه تر می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، علی مقدس زاده مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش در حاشیه برگزاری میز خدمت در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما با اشاره به کاهش مدت زمان دریافت مشکلات و ارائه خدمات به مردم در میز خدمت اظهار داشت: تمامی دستگاه های دولتی و حکومتی برنامه های اولویت بندی شده ای در دستور کار دارند که براساس آن به ارائه خدمت به مردم می پردازند.

وی افزود: در برنامه ریزی  و اولویت بندی ادارات و دستگاه های دولتی مهمترین شاخص تعیین اولویت رفع مشکلات و نیازهای مردمی است که میز خدمت می تواند مسیر شنیدن مشکلات تا رفع آن ها را کوتاه تر کند زیرا مردم ولی نعمت ما هستند و تمام تلاش ما بر ارائه خدمات مناسب به آن هاست.

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش تاکید کرد: اگر ما مدعی خدمت به مردم هستیم باید تلاش کنیم تا با تسهیل خدمات رسانی به مردم و رفع مشکلات رضایت آنان را جلب کنیم .

وی ادامه داد: در میز خدمت این هفته تمامی مدیران و مسئولان واحدها و بخش های مختلف شرکت عمران، آب و خدمات کیش حضور دارند و مراجعان می توانند بدون واسطه و در کمترین زمان مشکلات خود را با مسئولان واحدهای مربوطه بیان کرده و در طول هفته پیگیری ها لازم از سوی مدیران صورت گرفته و برای رفع آن ها اقدام لازم انجام شود.

به گفته این مقام مسئول در شرکت عمران، آب و خدمات کیش، موضوعات مطرح شده در میز خدمت این هفته جزیره کیش در حوزه شهرسازی، خدمات شهری و عمرانی مطرح و به معاونین و مدیران مربوطه ارجاع شد.

وی با تاکید بر اینکه مردم در ارتباط بیشتر با مسئولان شرکت عمران، آب و خدمات شهری مشکلات را اطلاع رسانی کنند خاطر نشان کرد: ارائه خدمات خوب در سایه هماهنگی تمامی ادارات و بخش های سازمان با یکدیگر صورت می گیرد و با عملکرد جزیره ای در سازمان های دولتی  نمی توان به خوبی به مردم خدمات ارائه کرد.

بیش از 16 مورد درخواست در حوزه های مختلف شهر سازی و خدمات شهری، مانند آسفالت، تفییر کاربری، درخواست شغل، تعمیرات نما، بخشودگی جرائم دیرکرد پایان کار، درخواست گلکاری و ... در این ارتباط مستقیم مردم و مسئولان عمران، آب و خدمات شهری کیش مطرح و دستور رسیدگی به مشکلات از سوی مدیرعامل شرکت به معاونت ها و مدیران مربوطه صادر شد.

در میز خدمت این هفته در مصلی کیش، مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش به همراه مدیران واحدهای مختلف این شرکت اعم از معاون امور شهری و محیط زیست، مدیرخدمات شهری، معاون مالی واداری، معاون فنی و عمرانی، مدیر پیمان و رسیدگی، معاون معماری و شهرسازی، مدیرحمل و نقل عمومی، مدیرحراست و مشاور امور فرهنگی حاضرشده و پاسخگوی مشکلات مراجعان به میز خدمت بودند.

میز خدمت هر هفته به همت نهاد امامت جمعه کیش در مصلا تشکیل شده و مدیران و مسئولان ادارات و سازمان های مختلف در دیدار بی واسطه با مردم به مشکلات آنان رسیدگی می کنند.

  انتهای پیام/

کد خبر : 1826
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.