مراسم تقدیر و تجلیل از فرماندهان حوزه ها، پایگاه های ، رده های مقاومت و اقشارناحیه مقاومت بسیح سپاه کیش با حضور جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان و جمعی از مسئولان جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، سرهنگ هدایت الله امیری در این مراسم با اشاره به اینکه وارد چهل سال دوم انقلاب شده ایم اظهار داشت: با ورود به چله دوم انقلاب بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان چراغ روشنی است تا مسیر را برای ادامه راه به درستی انتخاب کنند.

وی افزود: اگر قرار است انقلاب بیش از گذشته پیشرفته داشته باشد باید در جوانان امروز نیزهمان تفکر جوانان دهه 50 حفظ و تقویت شود.

جانشین فرمانده سپاه استان هرمزگان با اشاره به اینکه ماموریت اصلی بسیح در ابتدای 40 سال دوم انقلاب در پیشبرد بیانیه گام دوم تربیت نیروی در تراز جمهوری اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه همه علما و اندیشمندان انقلاب سه عنصر دین یا ایدئولوژی، رهبری پیامبر گونه امام راحل(ره) و همراهی مردم

را به عنوان عناصر اصلی پیروزی انقلاب اسلامی معرفی می کنند ابراز کرد: اگر قرار است جوان امروز ادامه دهنده انقلاب باشد باید  این سه عنصر در آن ها زنده نگاه داشته شود.

وی با اشاره به اینکه جوانان دهه 50 و 60 دفاع مقدس را مدیریت کرده و پیروزی انقلاب را به ما هدیه کردند و همه خشونت ها و بدی های  جنگ را به گنچ دفاع مقدس تبدیل کردند تاکید کرد: جوانان دهه 60 و 70 را همانگونه پیش بردند و امیدواریم جوانان دهه های 80 و 90 هم مانند جوانان دهه های گذشته مسیر انقلاب را ادامه دهند.

امیری با بیان اینکه قلب و ذهن و احساس جوانان امروز بیش از هر زمان دیگر در دسترس دشمنان قرار دارد افزود: وجود تکنولوژی های نوین موجب شده که وجود جوانان امروز بیش از گذشته در دسترس دشمنان قرار گیرد به همین دلیل باید با تکیه بنیه دینی و معنوی جوانان را در مقابل دشمنان تقویت و بیمه کنیم.

وی تاکید کرد: رمز تداوم و پیشرفت انقلاب حفظ روحیه دین و معنویت و ارتقاء توان استقامت دینی است که ما را در برابر دشمنان شکست ناپذیر کرده و به پیروزی می رساند.

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) خاطر نشان کرد: مردم ولایتمدار، انقلابی و متدین کیش همواره بصیرت و ولایت پذیری خود را به اثبات رسانده اند

شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت کیش نیز در این مراسم با اشاره به اینکه خدمات بسیج در طول تاریخ انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست افزود: بسیج در 8 سال دفاع مقدس شهدای گرانقدری را تقدیم انقلاب کرد و اگر این دلاوری ها نبود شاید امروز این مجد و عزت را نداشتیم.

وی ادامه داد: بسیج نه تنها در دفاع مقدس بلکه پس از جنگ در دوران سازندگی و در هنگام بروز ناامنی ها به میدان آمده ، در مبارزه با فساد و مقابله با بلایای طبیعی و کمک به مردم و ایجاد وحدت و همدلی میدان دار بوده است.

امام جمعه اهل سنت کیش قرار گرفتن در کنار بسیج و حمایت از این نهاد مردمی را مایه افتخار برشمرد و افزود: یکی از محاسن و ویژگی های کیش در کنار پیشرفت و رونق اقتصادی در این جزیره مرجانی گسترش تفکر بسیجی و اتحاد و همدلی است که قابل ستایش و مایه افتخار است.

سرهنگ شهداد کناری فرمانده سپاه کیش نیز در این مراسم با اشاره به اینکه بسیج در جزیره کیش در 12 قشر و 58 رده سازمانی، حوزه و پایگاه مقاومت، واحدها و کانون های اقشار و دفاتر دانش آموزی و دانشجویی ساماندهی شده است افزود: امروز جزیره کیش با جمعیت نزدیک به 40 هزار نفر دارای 11 هزار بسیجی( 25 درصد از جمعیت کیش)) فعال و عادی است که در زمینه های مختلف دفاعی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، بصیرتی، سیاسی، رزمی، امنیتی، اطلاعاتی و فضای مجازی در حال خدمت به نظام و انقلاب اسلامی هستند.

در ادامه این مراسم از مسئولان جزیره کیش که همواره حامی بسیج و سپاه کیش بوده اند؛ فرماندهان حوزه ها، پایگاه ها، اقشار و واحدهای مقاومت بسیج با اهداء لوح تقدیر شد.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 1834
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.