به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی فرارسیدن عید بزرگ نیمه شعبان و ولادت مسعود منجی عالم بشریت را تبریک گفت.

در این پیام آمده است؛

 
 

بسم الله النور

الهم عجل لولیک الفرج 

 

میلاد مسعود یگانه منجی عالم بشریت، حضرت ولی عصر (ارواحنا له الفداه) را به تمامي منتظران‌ حضرتش، به ویژه ساکنان جزیره زیبای کیش تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، تعجیل در فرج مبارک آن حضرت را خواستارم.

نیمه شعبان به بركت وجود دوازدهمين‌ اختر درخشان سپهر امامت و ولايت، یكی از خجسته‌ترین و پر بركت‌ترین اعیاد مسلمانان و فرصت معنویِ ارزشمندی برای ارتباط بیشتر با خالق هستی و کسب برکات الهی است.

عید خجسته‌ای كه در باور منتظران، شوق دیدار جمال موعود را تداعی می‌كند. صبحی كه امتداد انوار خورشید عدل و داد به قنوت دستان منتظرگره می‌خورد تا بنیان ظلم و جور از جهان برچیده شود. 

امسال با توجه به شیوع کرونا و برای حفظ سلامت مردم، این عید خجسته را در جمع خانواده ها جشن می گیریم. 

ساکنان جزیره کیش نیز همانند دیگر شيفتگان و منتظران حضرتش، با اميد دستيابي به صلحي پايدار و رخت بربستن جنگ و دشمني از چهره جهان، در خانه‌های خود دست به دعا برداشته وبا احیاء شب نیمه شعبان از درگاه پروردگار مهربان توفیق درک محضرش و خدمتگزاری در عصر ظهور ایشان را طلب می کنند.

همچنین در این عید خجسته از درگاه حضرت احدیت برای سربازان گمنام امام زمان (عج) که درعرصه مبارزه و جهاد، با ایمان و اراده ی استوار و چشمانی تیز بین، لحظه ای از رصد تحرکات موذیانه و مزورانهی دشمنان غفلت ننموده و برای حفظ و حراست از آرمان های نظام اسلامی سخت تلاش می کنند، و تمامی زحمتکشان عرصه درمان که ایثارگرانه به هموطنان خدمات می کنند، سلامت و سعادت خواهانم. 

 

غلامحسین مظفری

رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش

 

 

کد خبر : 1904
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.