مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حضور سپاه و بسیج در کنار مردم همانند تمامی مقاطع بحرانی دیگر در کشور، امروز هم نمود عینی دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، غلامحسین مظفری ظهر امروز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما با تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) اظهار کرد: سپاه نهادی برخاسته از میان مردم، برای مردم و درکنار مردم است.

وی افزود: سپاه از ابتدای تأسیس با حضور در میدان نبرد دفاع مقدس در زمانی که کشور نیاز به حمایت داشت حضور محوری سپاه در کنار ارتش و دیگر نیروهای مسلح پیروزی را برای ایران اسلامی رقم زد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید براینکه تشکیل بسیج مردمی یکی از مهمترین وظایف سپاه بود بیان کرد: بی شک امروز هم چون گذشته سپاه و بسیج در کنار هم هستند و شاید سپاه بدون بسیج و بسیج بدون سپاه معنایی نداشته و نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: سپاه در تمامی مقاطع پس از پیروزی انقلاب قدم ها بزرگی برای کشور به ویژه در بحران ها برداشته است.

مظفری با اشاره به تلاش های سپاه پس از عبور از دوران دفاع  مقدس ادامه داد: حضور سپاه و بسیج در دوران سازندگی و بحران هایی که کشور را تهدید کرده است همواره نمود عینی داشته است و در مقطع کنونی نیز که کشور با شرایط سخت و بیماری کرونا دست و پنجه نرم می کند در کنار مردم و مسئولان دیگر کشور حضور فعال دارد.

بسیج وسپاه از مردم و برای مردم هستند

وی با بیان اینکه در جزیره کیش نیز نیروهای سپاه و بسیج در کنار سازمان منطقه آزاد کیش و دیگر نهادهای جزیره در حال ارائه خدمات به مردم به ویژه اقشار آسیب پذیراست تاکید کرد: با تقدیر از سرهنگ کناری که در مقطع کنونی در کنار سازمان و دیگر نهادهای مردمی با تمام توان حضور فعال دارند، در حوزه رسیدگی به مشکلات مردم، کنترل ویروس کرونا و مباحث قرنطینه سپاه و بسیج گام های بلند و جدی برداشته است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر اینکه بازگشت کیشوندان در روزهای اخیر با برنامه ریزی های خاصی که صورت گرفته است در حال انجام است افزود: از ابتدای بازگشایی مسیر بازگشت کیشوندان در حدود 6 هزار نفر در سامانه ثبت نام کرده اند که مدیریت و کنترل بازگشت، قرنطینه و کمک به تامین درخواست ها و نیازهای کیشوندان بازگشته از سفر، فرآیند مهم، پرحجم و سنگینی است که بسیج و سپاه در کنار سازمان مدیریت آن را برعهده گرفته و تاکنون نیز به خوبی از عهده این کار برآمده اند.

وی برخورد مناسب، حفظ شأن و شخصیت مردم و کیشوندان بازگشته از سفر را از اصول مهمی عنوان کرد که توسط نیروهای بسیج در روزهای گذشته به خوبی انجام شده است و ادامه داد: نیروهای بسیج با صبوری، حسن خلق و تمام توان در روزهای گذشته تلاش کرده اند ضمن خوش آمدگویی به کیشوندان در مبادی ورودی و ارائه تذکرات لازم توانسته اند در مدت زمان قرنطینه نیز با سرکشی و تامین نیازهای ضروری کیشوندان کمک بسیاری با روند بهبودی شرایط و کنترل شیوع بیماری کرونا در کیش داشته باشند که نتیجه آن خالی شدن تخت های بیمارستان کیش در روز گذشته از بیماران کرونایی است.

مظفری تاکید کرد: این همراهی، همدلی و همکاری و بهره گیری از نیروهای مردمی به ویژه بسیج و سپاه در جزیره کیش می تواند برای تمام کشور الگویی شایسته باشد.

تقدیر از کادر بهداشت و درمان

وی همچنین با تقدیر از تلاش های بی وقفه و دلسوزانه کادر بهداشت و درمان در جزیره کیش افزود: پس از هفته ها و روزها شاهد بهبود تمامی بیماران کرونایی و خالی شدن تخت بیمارستان کیش از مبتلایان هستیم که نشان دهنده تلاش کادر بهداشت و درمان و دیگر نیروهای سازمانی و مردمی در کنار یکدیگر است که موجب شده امروز کیش به عنوان اولین شهر بدون بیمار کرونایی باشد و مهمترین مسئله حفظ این شرایط است.

مردم برای داشتن جزیره پاک همراهی کنند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد: امروز از مردم عزیز جزیره کیش به خصوص کیشوندانی که از سفر باز می گردند در خواست می کنیم که با رعایت فواصل اجتماعی و دقت و مراقبت در ارتباطات اجتماعی و ترددها به ادامه شرایط سلامت  و پاکی جزیره کمک کنند.

وی از تمامی کیشوندان و فعالان اقتصادی که در پویش ها و کمپین های رزمایش مهربانی که به فرمان رهبر معظم انقلاب برای کمک به آسیب دیدگان از شرایط اقتصادی کنونی به وجود آمده است تقدیر کرد وافزود: با حضور بخش دولتی و بخش خصوصی در کنار هم شاهد کمک های مردمی بسیاری بودیم.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش افزود: در ادامه یک هزار و سیصد بسته کمک ها که به مردم نیازمند صورت گرفته با نزدیک شدن به ماه رمضان این همیاری و همدلی باید مستمر و ادامه دار باشد.

وی همچنین از نهاد امام جمعه کیش برای قرار گرفتن در کنار مردم و حضور در پویش های همدلی و رزمایش مهربانی تقدیر کرد و خاطر نشان کرد: امیدواریم با حلول ماه مبارک رمضان این همدلی ها ادامه دار باشد تا علاوه بر اینکه همه از این ماه بتوانیم بهره کافی ببریم شرایط زندگی برای اقشار آسیب پذیر در این وضعیت تسهیل یافته و در جزیره کیش با امکانات و توانی که وجود دارد مردم مشکل معیشتی نداشته باشند.

تشکیل تیم های قرنطینه سپاه و بسیج کیش در راستای ارائه خدمات به کیشوندان از سفر بازگشته از جمله اقداماتی است که در کنار ارائه بسته های حمایتی و حضور در پویش همدلی مهربانانه، تولید ماسک، توزیع مواد ضدعفونی کننده توسط این ارگان مردمی صورت گرفته است.

 انتهای پیام/

 

کد خبر : 1918
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.