آخرین مرحله تعیین تکلیف و ترخیص موتورهای شارژی کمتر از 10 روز دیگر ادامه دارد و در صورت عدم مراجعه صاحبان آن ها، این وسائط نقلیه برابر قانون تعیین تکلیف خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، براساس اعلام قبلی پلیس راهور کیش مبنی بر ترخیص موتورهای شارژی توقیفی به مناسبت عید فطر، این مهلت به زودی پایان می پذیرد و این آخرین مرحله ای است که برای ترخیص موتورهای توقیفی از سوی راهور در نظر گرفته شده است.

بر اساس طرح ترخیص موتورهای شارژی توقیفی که با یک مهلت 20 روزه و از عید فطر شروع شده است این مهلت تا چند روز آینده به پایان می رسد و در صورت عدم مراجعه صاحبان آن ها،  وسایل توقیفی بلاصاحب محسوب شده و برابر قانون تعیین تکلیف خواهند شد.

مالکان موتورهای شارژی و دوچرخه های توقیفی سال 98 و 99 با 50 درصد تخفیف و قبل از سال 98 با 70 درصد تخفیف می توانند موتورها و دوچرخه های خود را تنها با ارائه مدارک هویتی و سند مالکیت یا فاکتور خرید تحویل بگیرند.

 انتهای پیام/

 

کد خبر : 1933
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.