رئیس اداره محیط زیست کیش گفت: به احتمال زیاد ماهی های مشاهده شده در سواحل غربی و جنوبی، ماهی های فاسدی هستند که از شناور یا لنج به دریا تخلیه شده اند و احتمال هرگونه آلودگی یا مسموم شدن وجود ندارد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، روز گذشته در شبکه های اجتماعی خبری (پایگاه خبری کیشوند نیوز)  از مرگ مشاهده تعدادی ماهی در سواحل غربی و جنوبی کیش منتشر شده بود که در این خصوص خبرنگار ما علت اتفاق را از مریم محمدی، رئیس اداره محیط زیست جزیره کیش جویا شد.

وی در پاسخ به خبرنگارما اظهار کرد: پس از پیگیری صورت گرفته در خصوص مشاهده لاشه تعدادی ماهی در سواحل غربی و جنوبی جزیره کیش با توجه به اینکه تمامی ماهی ها فقط از دو گونه خوراکی جاش طلایی و باراکودا می باشند (لاشه هیچ گونه دیگری مشاهده نشد) احتمال هر گونه آلودگی یا مسموم شدن از بین می رود.

محمدی افزود: به احتمال زیاد بر اثر فاسد شدن، ماهیان از شناور یا لنچ در دریا تخلیه شده اند که با توجه به جریانات آبی در اسکله روبروی پدیده تجمع کرده اند. همچنین جهت بررسی بیشتر چند نمونه از لاشه ماهی ها و آب محل گرفته شد.

پایگاه خبری تحلیلی کیش در روزهای آینده نیز پیگیر دریافت خبرهای دقیق تر و نتیجه بررسی های صورت گرفته توسط اداره محیط زیست کیش خواهد بود.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 1996
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.