فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: پزشکان ضامن سلامت جامعه ، امنیـت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می بخشند.

 به گزارش پایگاه تحلیلی خبری فیدار به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " علی اصغر جمالی" در دیدار با پزشکان جزیره کیش با بیان اینکه  تلاش های مجاهدانه پزشکان از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا قابل تقدیر است اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر خود می بالد که افرادی پاک نهاد و نیکو سرشت به پشتوانه‌ی توانایی و دانایی توشه گرفته از عِرق ملّی، میهنی و مذهبی در سودای تأمین سلامت انسان ها همت خویش را به کار گرفته‌اند و مجدانه تلاش می‌کنند.

رئیس پلیس کیش با بیان آیه شریفه "وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا." و هر کسی نفسی را زنده کند گويا همه مردم را زنده كرده است(سوره مائده 32) تأکید کرد: پزشکان فرشتگان نجات مردم در سخت و حساس ترین لحظات زندگی آنان هستند که درد جسم را با روح بلند خود در سایه لطف الهی التیام می بخشند.

وی افزود: امسال پزشکان زحمت کش علاوه بر تحمل زحمات سالیان گذشته با بیماری کرونا رنج مضاعفی را تحمل کردند که علاوه بر تمامی سختی های این حرفه جسم و جانشان نیز به خطر افتاد، اما دست از خدمت نکشیدند.

سرهنگ جمالی ادامه داد: امید است با دو بال اندیشه و ایمان در آسمان پیشرفت و تعالی بشریت و تا بی کرانه عالم هستی به پرواز درآمده و در برداشتن گام های مستحکم و مطمئن در مسیر مهرورزی به مردم ، سرآمد نیکان باشید.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 2041
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.