فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از عدم ارائه خدمات به افرادی که دستورالعمل های بهداشتی و اخلاقی را رعایت نمی کنند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، سرهنگ " علی اصغر جمالی" در کمیسیون بهداشت این فرماندهی که در ستاد انتظامی برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه محرم اظهار داشت: تأمین نظم وامنیت مراسم های عزاداری سالار شهیدان از وظایف اصلی نیروی انتظامی است که انشاالله با مشارکت و همکاری مردم از مأموریت امسال سربلند بیرون خواهیم آمد.

جمالی افزود: رعایت دستورالعمل های بهداشتی و اخلاقی از سوی مراجعین مراکز پلیس امری ضروری است و به افراد هنجارشکنی که دستورالعمل های بهداشتی و اخلاقی را رعایت نمی کنند هیچ گونه خدماتی ارائه نخواهد شد.

رئیس پلیس کیش تأکید کرد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط همکاران هم بسیار مهم است و برای خدمت به مردم باید رعایت دستورالعمل های بهداشتی سرلوحه کار قرار گیرد که این امر وظایف پلیس را در اجرای این مأموریت سنگین و حساس تر می کند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش خاطرنشان کرد: بهترین راه مقابله با ویروس منحوس کرونا زدن ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی است که با رعایت این موارد علاوه بر اینکه برای سلامتی خود و دیگران ارزش قائل شده ایم از انتشار آن نیز جلوگیری خواهد شد
 

تأمین امنیت عزاداران حسینی افتخار پلیس کیش است

رئیس پلیس همچنین ضمن تقدیر و تشکر از مردم و هیئت های مذهبی تصریح کرد: در هفت شب گذشته شاهد برگزار مراسمات با رعایت دستور العمل های بهداشتی بوده ایم که برای برپایی هر چه بهتر عزاداری در تاسوعا و عاشورای حسنی نیز لازم است به نکاتی دقت گردد:

از هر گونه اختلال در نظم عمومی شامل نصب داربست در معابر و پیاده روها که مانع از تردد افراد و مزاحمت برای کودکان، سالمندان، معلولان و جانبازان عزیز شود، پرهیز گردد و مراسمات با توجه به شیوع  ویروس منحوس کرونا بایستی در "اماکن آزاد و فاقد سقف" برگزار گردد.

با توجه به اهمیت و جایگاه فریضه "امر به معروف و نهی از منکر" در مکتب اسلام، انتظار می رود دست اندرکاران محترم هیئت های مذهبی نسبت به برخورد ارشادی و لسانی با مظاهر منکر در پیرامون هیئت ها نقش فعال داشته باشند.

در برپائی هیئات مذهبی و برگزاری مراسم استفاده از ماسک،رعایت دستورالعمل های بهداشتی ، رعایت اصول ایمنی و استفاده از تجهزات مربوطه در راستای جلوگیری از بروز حوادث ناشی از آتش سوزی، اتصال برق و... مورد توجه دقیق قرار می گیرد.

رانندگان وسلیه نقلیه هنگام رانندگی به خصوص در طول شب با توجه به سیاه پوش بودن عزاداران حسینی، دقت ویژه ای به عابران پیاده داشته باشند.

بدیهی است ماموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی طبق روال جاری خود با تلاش بی وقفه کوشش خواهند کرد با برقراری نظم، امنیت و سهولت در تردد خودروها، بر شکوه و عظمت مراسم عزاداری در در جزیره کیش را بیافزایند. همکاری صمیمانه با خدمتگزاران نیروی انتظامی برای تحکیم نظم و امنیت مورد انتظار است.

 

انتهای پیام/

 

کد خبر : 2050
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.