با افزایش روند تخلفات راهنمایی و رانندگی در جزیره کیش در شهریورماه سال جاری زنگ خطر ترافیکی در کیش به صدا درآمد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، سرگرد محمد زنگانه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما با اشاره به افزایش روند تخلفات راهنمایی و رانندگی در جزیره کیش اظهار کرد: 75 درصد تخلفات از سوی کیشوندان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای شهریور ماه شاهد افزایش تخلفات راهنمایی و رانندگی در جزیره کیش هستیم افزود: متاسفانه با وجود تمامی تذکرات و هشدارهایی که در این خصوص داده می شود از ابتدای شهریورماه جاری هر هفته بر میزان تخلفات گزارش شده از سوی پلیس راهور افزوده شده است.

زنگانه توضیح داد: در هفته اول شهریور ماه میزان تخلفات 2266 مورد بوده است که این میزان در هفته دوم به 2412 و هفته سوم 2438 مورد افزایش یافته است.

وی عمده تخلفات صورت گرفته در این بازه زمانی را عدم رعایت حق تقدم در میادین، استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی، سرعت غیرمجاز، عدم رعایت حق تقدم عابرین پیاده، عدم استفاده از کمربند ایمنی و نداشتن معاینه فنی برشمرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش با اشاره به اینکه میادین سطح جزیره، بلوار تهران و محدوده بازار مرکز تجاری محل های پرحادثه هستند تاکید کرد: با افزایش تخلفات که مسبب بیش از 75 درصد آن نیز کیشوندان هستند زنگ خطر ترافیکی در کیش به صدا درآمده است.

وی با تاکید بر رصد دائمی پلیس با استفاده از نیروهای محسوس و غیرمحسوس در سطح شهر و برخورد قاطع با متخلفان خاطر نشان کرد: در هفته اول شهریور ماه جاری تعداد 27 دستگاه خورو و 19 دستگاه موتورسیکلت، هفته دوم 34 دستگاه خودرو و 23 دستگاه موتورسیکلت و هفته سوم 30 دستگاه خودرو و 23 دستگاه موتورسیکلت متخلف از سوی پلیس راهور توقیف و اعمال قانون شدند.

فرهنگ بالای ترافیکی یکی از جاذبه های پرآوازه جزیره کیش است که متاسفانه در طی سال های اخیر به دلیل بی توجهی برخی از کیشوندان و گردشگران در حال رنگ باختن است.

کد خبر : 2084
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.