رئیس پلیس راهور کیش از مرگ یک خانم جوان در سانحه رانندگی در این جزیره خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار از خبرگزاری پلیس، سرگرد " بهرام ایمانی نسب " در تشریح جزئیات این خبر افزود: شب گذشته حوالی ساعت 2 بامداد در پی وقوع تصادف خودروی مزدا که از میدان فارو به سمت نوبنیاد در حال تردد بود پس از  عدم کنترل خودرو توسط راننده با برخورد به بلوار کنار جاده واژگون گردید و متاسفانه خانم جوانی 18 ساله در این سانحه رانندگی جان باخت.

وی افزود: با بررسی صحنه تصادف توسط ماموران راهنمایی و رانندگی، راننده به همراه 4 نفر سرنشین که قصد برگزاری جشن تولد در کنار ساحل را داشتن به علت سرعت غیر مجاز ناشی از خطای انسانی در کنترل خودرو، عدم بستن کمربند ایمنی، این سانحه به وقوع پیوسته و با وارد شدن ضربه سنگین به سر و گردن یک نفر از سرنشینان، وی جان خود را از دست داد.

سرگرد ایمانی با اشاره به اینکه عواقب منفی رخدادهای نادر بسیار به سرعت وابسته‌ است، اهتمام داشت: عبارت من هیچ کاری نمی‌توانستم انجام دهم، توضیحی برای رفع مسئولیت در قبال جان خود و عزیزان مان نیست.

رئیس پلیس راهور کیش رعایت قوانین و مقررات رانندگی، از مهم‌ترین شاخصه‌‌های توسعه‌یافتگی و نشانه فرهنگ بالای ملی است که می طلبد همه شهروندان به این قوانین که برای ایمنی خود است احترام بگذارند.

انتهای پیام/

کد خبر : 2096
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.