رئیس کل دادگستری استان هرمزگان بر ضرورت بهره برداری هر چه سریعتر از ساختمان جدید دادگستری کیش تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار از میزان، علی صالحی در جریان بازدید از حوزه قضایی کیش، ضمن حضور در محل احداث ساختمان جدید دادگستری این جزیره، بر ضرورت بهره‌برداری هرچه سریعتر از این پروژه تأکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به صورت سرزده از حوزه‌های قضایی جزیره کیش بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید، ضمن حضور در شعب مختلف و بازرسی از فعالیت‌های انجام شده، توصیه‌های لازم را به منظور ارتقای کمی و کیفی عملکرد این حوزه قضایی ارائه نمود.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با برخی از مراجعان دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب جزیره کیش دیدار و گفتگو نمود و پس از استماع مطالبات مردم، دستورات لازم را به منظور رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

در جریان این بازدید که معاونان دادگستری استان هرمزگان نیز حضور داشتند، از زحمات آن دسته از قضات و کارمندان حوزه قضایی جزیره کیش که دراجرای سیاست‌های ابلاغی ازسوی ریاست قوه قضاییه و ارائه خدمات مطلوب به مردم نقش آفرینی فعال داشته اند، تقدیر شد.

همچنین در ادامه، علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با حضور در محل پروژه ساختمان جدید دادگستری جزیره کیش؛ از بخش‌های مختلف آن بازدید و در جریان روند اجرای این پروژه قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان این بازدید؛ بر ضرورت شتاب بخشی و بهره‌برداری هرچه سریعتر از این پروژه تأکید کرد.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 2102
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.