اختیار صدور پروانه ساخت محصولات آرایشی و بهداشتی به سازمان منطقه آزاد کیش تفویض شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار ، بر اساس اعلام سعید صومعه، رئیس اداره استاندارد و نظارت غذا و داروی کیش، به دلیل طولانی بودن پروسه صدور پروانه ساخت محصولات آرایشی و بهداشتی و بروز مشکلات فراوان برای واحدهای تولیدی مستقر در جزیره، اداره استاندارد و نظارت غذا و دارو با پیگیری های مستمر از مدیران ارشد سازمان غذا و دارو، موفق به اخذ این امتیاز برای منطقه شد.

رئیس اداره استانداردو نظارت غذا و داروی کیش افزود: با دریافت این تفویض اختیار، صدور پروانه ساخت در این اداره صورت پذیرفته و زمان بررسی و صدور پروانه به حداقل خواهد رسید و این امتیاز فرصتی برای فعالین حوزه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در منطقه بوده تا بدون دغدغه در این زمینه نسبت به گسترش فعالیت در جزیره اقدام کنند.

وعده افزایش اختیارات اداره استاندارد کیش در دیدار دکتر محمدرضا شانه ساز، معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو از جزیره کیش در یک نشست با مسئولان جزیره کیش داده شده بود که عملیاتی شد.

انتهای پیام

کد خبر : 2167
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.