پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور از راه اندازی مرکز پاسخگویی به بیماران کرونایی در محل این سازمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار از سازمان اورژانس کشور، کولیوند با بیان اینکه اورژانس کشور با نیروهای خود این روزها در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا حضور دارند، به مردم اطمینان داد نیروهای اورژانس تا آخرین لحظه و در کمترین زمان امدادرسان تمام هموطنان خواهند بود.
 وی در ادامه از راه اندازی مرکز پاسخگویی به بیماران کرونایی در محل سازمان اورژانس کشور خبر داد و افزود: هدف از راه اندازی این مرکز این بود تا در اسرع وقت پاسخگوی سئوالات و امداد رسانی تخصصی به هموطنان باشیم.
کولیوند گفت: هموطنان گرامی با تماس به شماره ۱۱۵ (بدون نیاز به پیش شماره) می توانند با انتخاب مرکز پاسخگویی کرونا مشاوره و یا خدمت مورد نیاز خود را از اورژانس درخواست کنند.
رئیس سازمان اورژانس کشور توضیح داد: راه اندازی این مرکز پاسخگویی در راستای عمل به سفارشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر خدمت رسانی به ملت شهید پرور ایران درخصوص ویروس منحوس کرونا و وظیفه ذاتی سازمان اورژانس کشور در راستای  سرعت در خدمت رسانی و اعتلای سطح پیشگیری و بهبود بیماران درگیر ویروس کرونا می‌باشد.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 2187
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.