در سی‌امین جلسه ستاد اقدامات پیشگیرانه بیماری کووید-19 شورای سلامت کیش، اعمال محدودیت‌های جدید از اول آذرماه در جزیره کیش مصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، محمدرضا رضانیا، سخنگوی شورای سلامت کیش با اعلام این خبر افزود: مصوبات این جلسه پیرو ابلاغیه محدودیت‌های عمومی کشور از اول آذرماه به مدت 2 هفته اتخاذ شد.

رضانیا ادامه داد: مصوبات این جلسه که از ابتدای آذرماه به مدت 2 هفته مورد اجرا قرار خواهد گرفت به شرح ذیل می‌یاشد:

1-         ورود و خروج خودرو به جزیره کیش و بالعکس ممنوع می‌باشد

2-         کلیه فعالیت‌های مراکز و اماکن گردشگری شامل جنگ‌‌های شبانه، شناورهای تفریحی، پلاژها، پارک‌های بازی کودکان، پارک آبی، پارک دلفین، مجموعه کاریز، مجموعه تفریحی بولینگ، سالن‌های ماساژ، موسیقی زنده در رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها، کلوپ‌های تفریحات دریایی و باشگاه‌های ورزشی

3-         برگزاری هرگونه همایش و گردهمایی حتی جلسات اداری با تعداد بالای 20 نفر ممنوع خواهد بود.

4-         کلیه فعالیت‌های موسسات آموزشی، فرهنگی، هنری، فرهنگسراها و آموزشگاه‌ها به مدت 2 هفته متوقف خواهد شد.

5-         اتمام ساعت کار بازارها بجز مراکز تهیه ارزاق عمومی تا ساعت 21:30 دقیقه خواهد بود

6-         اتمام کار رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها تا ساعت 24:00 خواهد بود. و این اماکن باید با ظرفیت حداکثر 50 درصد و رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی فعالیت داشته باشند.

7-         دسترسی و حضور در سواحل و پارک‌های ساحلی از ساعت 24:00 به مدت 2 هفته ممنوع خواهد بود.

8-         کلیه نهادها و ادارات مکلفند با50 درصد نیروهای شاغل خود به مدت 2 هفته فعالیت نمایند و سایر پرسنل امکان استفاده از فعالیت دورکاری را داشته باشند بجز ادارات مرتبط با بهداشت عمومی و سلامت که در حال فعالیت هستند.

لازم به ذکر است مصوبات سی امین جلسه ستاد اقدامات پیشگیرانه بیماری کرونا از تاریخ اول آذرماه به مدت 2 هفته در جزیره کیش لازم الاجرا بوده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/

کد خبر : 2217
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.