یک روز پس از برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیرات عامل سابق و جدید منطقه آزاد کیش مرتضی بانک از دبیری شورای عالی مناطق آزاد استعفا داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، بر اساس اطلاعات رسیده به ایسنا با دریافت تصویرنامه‌ای، مرتضی بانک با ارسال نامه‌ای به رییس‌جمهور، از سمتش در دبیری شورای عالی مناطق آزاد و معاونت ریاست جمهوری استعفا داده است.

گفتنی است؛ مرتضی بانک یک بار در سال ۸۸ با حدود ۲۸ سال سابقه پیش از موعد بازنشسته شد و پس از آن با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در سال ۹۲ مشغول به کار شد و از سال ۹۶ با حکم مسعود کرباسیان وزیر وقت امور اقتصادی و دارایی، مسئولیت دبیرخانه شورای عالی مناطق و ویژه اقتصادی را به دست گرفت.

بهمن ماه سال جاری نیز مرتضی بانک برای دومین بار بازنشسته شد و از آن تاریخ تاکنون دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد مسئول جدید خود را نشناخته است.

 

این نامه بدین شرح است:

 

کد خبر : 2375
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.