مدیرعامل شرکت عمرات، آب وخدمات کیش گفت: با هدف افزایش کارایی نیروهای عملیاتی آتش نشانی کیش، سری دوم تجهیزات حفاظت فردی خریداری شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار از روابط عمومی شرکت عمران، آب وخدمات کیش، ابوالفضل طیبی با اشاره به لزوم تجهیز آتش نشانان کیش به امکانات استاندارد وکارآمد به منظور افزایش کارآیی و قدرت مانور این نیروها گفت: دراین مرحله که دومین سری تامین تجهیزات آتش نشانان است تعداد 30 سری کامل دستگاه تنفسی به همراه 60 کپسول اکسیژن و 30 عدد ماسک به همراه 60 دست لباس عملیاتی مقاوم به حریق شامل اورکت و شلوار خریداری شده است .

وی افزود: کسانی که در شغل آتش نشانی فعالیت می کنند، در معرض آسیب ها وخطرهای مختلفی قرار دارند و ضرورت دارد برای حفاظت از جان ارزشمند این انسانهای فداکار ، تجهیزات وامکانات ایمنی وحفاظتی مناسب خریداری وتامین شود. لذا از ابتدای فعالیت در شرکت عمران، آب وخدمات کیش به روز رسانی امکانات آتش نشانی و تامین نواقص وکمبودهای این حوزه مهم، در دستور کار قرار گرفت.

طیبی درادامه در بیان ضرورت تجهیز آتش نشانان به امکانات مناسب، افزود:   حفاظت از جان مردم در حوادث برعهده آتش نشانان است و بهره گیری از تجهیزات کارآمد بسیار بر عملکرد آتش نشانان موثر است و لذا تامین تجهیزات استاندارد و به روز، مد نظر قرار گرفته است .

به گفته مدیرعامل شرکت عمران، آب وخدمات کیش، دستگاه های خریداری شده دارای تکنولوژی روز دنیا و مجهز به سیستم هشدار هستند و درهنگام عملیات و در صورت بروز حادثه برای آتش نشانان موقعیت آنان توسط سیستم هشدار مشخص خواهد شد . همچنین علاوه بر امکان استفاده همزمان نفر دوم از هر دستگاه تنفس، تجهیزات و لباس های عملیاتی خریداری شده مطابق با تکنولوژی روز دنیا و دارای مقاومت مناسبی در برابر درجه حرارت بالا هستند .

طیبی درپایان ازتلاش برای خرید ماشین آلات سنگین اطفاء حریق  با هدف تقویت ناوگان آتش نشانی کیش خبرداد.

گفتنی است علاوه بر تهیه وتامین تجهیزات به روز آتش نشانی، شرکت عمران، آب وخدمات کیش در سال 1399، به منظور کاهش حوادث و حفاظت از جان و مال مردم، با الزام رعایت ضوابط ایمنی و آتش نشانی در ساخت و ساز ها و ساختمانهای موجود اقدامات جدی انجام داده است که همچنان ادامه دارد

 

انتهای پیام/

کد خبر : 2408
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.