زمانی که بیان واقعیت ها توسط رسانه های محلی در کیش با وجود مدارک کامل و مستدل به تخریب و عقده گشایی تعبیر می شود، تخریب مدیرعامل سابق سازمان با سکوت معنا داری از سوی سازمان منطقه آزاد کیش مواجه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، مدتی قبل غلامحسین مظفری مدیرعامل سابق سازمان منطقه آزاد کیش در مصاحبه ای با تسنیم به افشاگری مواردی پرداخت که از سوی روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش غیرواقعی خوانده شد.

در حالیکه گفته های غلامحسین مظفری به عنوان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش که با موارد یاد شده به صورت مستقیم مواجه بوده و در بطن اتفاقات قرار داشته است و بی تردید برای گفته های خود مدارک مستند و مستدلی در اختیار داشته است به عنوان موارد غیرواقعی ذکر شده و از سوی روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش تکذیب می شود چگونه است که یک رسانه دور از کیش و فعال در سرزمین اصلی می تواند به خبرهایی که در این سازمان می گذرد دست داشته باشد و صحبت از تخلفاتی کند که اخبار آن حتی در اختیار رسانه های محلی قرار ندارد مگر اینکه این اخبار برای تخریب مدیرعامل سابق در اختیار این رسانه ها قرار گرفته باشد.

بی تردید این رسانه در صورتی که مدارک را در اختیار داشته باشد باید برای اثبات ادعای خود آن ها را منتشر کند که در این صورت باید دید چگونه چنین مدارکی را به دست آورده است  و در صورتی که مدارکی برای ادعای خود نداشته باشد باید دید در آن روی سکه این خبرها چه کسانی قرار دارند و با چه هدفی نقشه تخریب مدیرعامل سابق سازمان را کشیده اند.

غلامحسین مظفری در آیین تودیع خود نیز به این مسئله اشاره کرد که ایستادگی در برابر درخواست های نادرست از سوی برخی مسئولان کشوری و ذی نفوذان آن ها در کیش موجب شده است که وی برکنار شود ( من مدیر بودم نه مرید) که البته پس از مصاحبه مظفری علت برکناری وی از سوی مخالفانش عدم کارآمدی وی عنوان شده است اما سوال اینجاست که چرا قبل از ایستادگی ومقاومت وی در برابر این افراد وی فرد کارآمدی بود اما به محض انتخاب چنین رویکردی و یک شبه تبدیل به یک مدیر ناکارآمد شد؟

وی که پس از برکناری همچنان در صحنه حضور داشته و حاضر به مصاحبه و شفاف سازی شده است اگر پرونده ای مبنی بر فروش و واگذاری بدون ضابطه به خویشاوندان و دوستان خود داشت نباید حاضر به شفاف سازی می شد و از ترس رو شدن تخلفاتش باید سکوت اختیار می کرد اما چرا با این وجود حاضر به مصاحبه شده است؟ آیا مظفری نمی داند که افرادی برای تخریب وی دست به هر کاری خواهند زد؟

بی تردید در هر دوره از مدیریت ها اشکالاتی دیده می شود و نقدهایی به مدیریت ها وجود دارد اما تخریب یک مدیرعامل تنها به واسطه اینکه شفاف سازی کرده شاید به این دلیل است که بازگشت وی به جزیره کیش و در کسوت مدیریت عاملی می تواند برای افرادی دردسرساز شود. و این افراد برای اینکه زمینه بازگشت وی فراهم نشود در حال تلاش و رایزنی هستند. در غیر اینصورت انتظار می رفت که مسئولان در سازمان منطقه آزاد کیش همچنان که در برابر مصاحبه مظفری سکوت اختیار نکرده و پاسخ دادند در این رابطه نیز شفاف سازی کنند.

به نظرمی رسد عده ای در تلاش هستند تا کرسی های خود را با میخ تخریب دیگران محکم کرده و در دوره ریاست جمهوری جدید نیز همچنان بر صندلی های مدیریت تکیه بزنند.

والبته، اکنون باید منتظر بود و واکنش غلامحسین مظفری را در برابر این خبر دید.

انتهای پیام/

کد خبر : 2495
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.