مدیربازرگانی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: قیمت سیلندر گاز در کیش براساس هزینه های مترتب بر تهیه و توزیع و خدمات ویژه شرکت های گاز به ساکنان تعیین می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیفیدار، علی امیدی با اشاره به اینکه قیمت کپسول گاز در کیش با توجه به قیمت پایه گاز در کشور، هزینه های مترتب بر شرکت های توزیع کننده گاز در کیش مانند هزینه حمل و نقل خودرویی تا بندرگاه، لندینگ کرافت، هزینه های توزیع، خدمات ویژه و ... تعیین می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه در کشور قیمت پایه سیلندرگاز 11 کیلویی حدود 17 هزار تومان است، در کیش نیز این قیمت به اضافه خدمات VIP و هزینه های تامین گاز و انتقال به کیش کارشناسی و تعیین می شود.

امیدی همچنین تاثیرگذاری مالیات بر ارزش افزوده بر قیمت سیلندرهای گاز نیز افزود: 9 درصد ارزش افزوده نیز به قیمت های تعیین شده افزوده می شود بنابراین قیمت یک سیلندر گاز 11 کیلویی در کیش به  42 هزار و یکصد تومان می رسد.

سال گذشته شرکت های گاز در کیش با درخواست افزایش قیمت گاز اقدام به عدم خدمات رسانی مناسب به کیشوندان کردند که در نهایت با درخواست آنها و افزایش قیمت کپسول گاز به 21 هزار و 500 تومان توسط سازمان منطقه آزاد کیش موافقت شد اما این شرکت ها به مرور و در چند مرحله  قیمت کپسول را تا 28 هزار و 500 تومان افزایش دادند و طی روزهای گذشته هر کپسول گاز 11 کیلویی توسط شرکت های کیش گاز و البرز گاز با 42 هزار و 100 تومان به مردم تحویل شد.

کد خبر : 2602
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.