رئیس سازمان خصوصی سازی گفت:  امکان بازگشت کیش ایر به بخش حاکمیتی وجود ندارد و اکنون باید به دنبال مدلی مطلوب برای واگذاری آن بود تا هم به نفع کیش ایر و هم به نفع ساکنان جزیره کیش باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، حسین قربان زاده در نشست با جمعی از فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران جزیره کیش با تاکید بر اینکه با همفکری و هم اندیشی به دنبال راهکاری مناسب و مطلوب برای واگذاری کیش ایر هستیم اظهار کرد: با توجه به اهمیت مدل واگذاری شرکت هواپیمایی کیش با همفکری و هم اندیشی با سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی و مدیران و مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش به دنبال مدلی بهینه برای واگذذاری کیش ایر هستیم تا نفع آن هم به این شرکت و هم به کیشوندان برسد.

وی با اشاره به اینکه در این نشست شاهد ارائه نظرات و مدل های جامع و متفاوتی از سوی سرمایه گذاران جزیره کیش برای واگذاری این شرکت بودیم تاکید کرد: این نشست ها ادامه خواهد داشت و آغاز مسیری برای تحول و کارایی و بهره وری کیش ایر و پویایی اقتصادی جزیره کیش است.

رئیس سازمان خصوصی سازی ادامه داد: ترکیبی از پیشنهادات ارائه شده در این نشست را می توان به کار گرفت تا هم منفعت عمومی به معنای هدفگذاری که در سطر سیاست های اصل 44 قرار دارد و اولویت گسترش مالکیت در سطح عموم است با گره زدن منافع این شرکت از طریق حضور کیشوندان پیش برد و هم به هدف دیگر سیاست های اصل 44 که ارتقاء کارایی و بهروری با وجود حاکمیت شرکتی مطلوب در کیش ایر دست یافت.

وی افزود: در این مسیر باید دولت در مفهوم عام که سازمان منطقه آزاد کیش است ضابطه و قاعده ای مناسب ایجاد کند تا منفعت آن به جزیره نشینان و شرکت هواپیمایی کیش برسد زیرا گسترش حضور گردشگران و رونق کیش از اهداف اصلی واگذاری کیش ایر است.

قربان زاده با تصریح بر اینکه تاکنون مدلی در سازمان خصوصی سازی برای این مسئله طراحی نشده است خاطر نشان کرد: حضور سازمان خصوصی سازی در کیش و برگزاری این نشست ها که ادامه دار خواهد بود برای همفکری و هم اندیشی با سرمایه گذاران و مسئولان کیش برای دست یابی به یک مدل مطلوب است.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 2857
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.