امام جمعه کیش گفت: طی چهار دهه فعالیت انقلاب اسلامی تلاش های گسترده ای برای توسعه صادرات انجام شده و باید تمام ظرفیت های این حوزه مورد توجه بخش خصوصی و دولتی باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از ایرنا، حجت الاسلام علیرضا بی نیاز در خطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته کیش با اشاره به روز گرامیداشت صادرات اظهار کرد: به برکت خدمات انجام یافته در انقلاب اسلامی، ایران هم اکنون پیشرفت های چشمگیر اقتصادی برخوردار شده و تعاملات تجاری با بسیاری از کشورهای از جمله ۱۵ کشور منطقه با نهایت حفظ عزت و کرامت جمهوری اسلامی در حال انجام است.

وی انعقاد سندهای همکاری ۲۰ و ۲۵ ساله با کشورهای بزرگ دنیا برای همکاری و همگرایی های اقتصادی و عضویت ایران در سازمان های اقتصادی بین المللی را از جمله این تلاش اعلام کرد و افزود: انتظار می رود تمام دستگاه های دولتی و سرمایه گذاران بخش خصوص توجه ویژه به بهره مندی از ظرفیت های صادراتی مغفول مانده کشور داشته باشند.

جبهه مقاومت نتیجه گفتمان حضرت امام علیه کاپیتولاسیون است

حجت الاسلام بی نیاز با اشاره به چهارم آبان ۱۳۴۳ سالروز اعتراض و افشا گری امام راحل در خصوص قانون کاپیتولاسیون اظهار کرد: این اعتراض اولین اقدام مهم و فراگیر امام خمینی (ره) در مقابله با استکبار جهانی است‌ که‌ این حرکت پیشگام پیروزی و شکل گیری انقلاب اسلامی شد.

وی اضافه کرد: هم اکنون نیز جبهه مقاومت علیه استکبار جهانی در کشورهای منطقه نقطه اشتراک اصلی گفتمان مقاومت امام راحل است که مبارزات حزب الله لبنان برای تحقق حقوق ملت خود برابر صهیونیست ها و انتخاب رییس جمهوری برای عراق با داشتن تفکر مقاومت از جمله نتایج نهضت امام راحل در کشورهای جهان است.

امام جمعه کیش با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار در کناره رود ارس اظهار کرد: دشمنان با حضور در کشورهای منطقه به دنبال قطع ارتباط ایران با اروپا هستند و در زمینه این زمینه با تلاش نیروهای نظامی آماده پاسخ گویی به تمام توطئه ها هستیم.

وی همچنین به برگزاری کنفرانس وحدت اسلامی و سخنرانی رهبر معظم انقلاب در آن اشاره کرد و افزود: با توجه به تاکیدان ایشان عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به عنوان خباثت ترین اعمالی است که برخی کشورهای جامعه اسلامی آن را انجام می دهند که مانعی برای ایجاد وحدت بین امت اسلامی است.

حجت الاسلام بی نیاز در خصوص بروز برخی هنجار شکنی ها گفت: مردم کیش از بروز این اتفاقات گلایه مند بوده وخواهان اجرای قانون در مورد مسببان آن هستند.

وی خاطر نشان کرد: انتظار می رود همه احاد جامعه با رعایت قوانین و مقررات جامعه مانع از لطمه خوردن به زیبایی های کیش شوند.

انتهای پیام/

کد خبر : 2870
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.