سازمان منطقه آزاد انزلی ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت ماه میزبان نخستین نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور است که در آن مدیران روابط عمومی هفت منطقه آزاد و ۲۵ منطقه ویژه اقتصادی حضور دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد انزلی،  محمد حسین شفیق مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور با تقدیر از شرکت مدیران روابط عمومی‌ها، این نشست را مقدمه‌ای برای آشنایی و هم‌افزایی بین مناطق آزاد و ویژه اقتصادی دانست و افزود: در مناطق آزاد تاکید بر ارائه محصولات باکیفیتی است که پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های این مناطق را معرفی می‌کند.

وی یاد آور شد: دنیا وارد مرحله جدیدی از جنگ رسانه‌ای شده‌ایم که در آن مدیران روابط عمومی باید علاوه بر برجسته‌سازی پتانسیل مناطق و شرکت در ورکشاپ‌ها و کلاس‌های بازآموزی محصولات خبری خود را کیفی سازی کنند. باید بتوانیم از ابزار و تکنیک های رسانه‌ای برای بیان ظرفیت های موجود بهره گیریم.

شفیق ادامه داد: رسانه‌ها تا حد امکان باید اشکالات خبری در تولیدات رسانه ای را کاهش داده و مشارکت فعالانه در این بخش داشته باشند.

شفیق خواستار برگزاری جشنواره‌ای دائمی از محصولات خبری روابط عمومی‌ها شد و اظهار کرد: در این جشنواره محصولات برتر معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

مهدی کاظمیان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد انزلی نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از پتانسیل های منطقه آزاد انزلی ارتقاء سواد رسانه‌ای برای مدیران روابط عمومی‌ها را لازم و ضروری دانست و افزود: مدیران روابط عمومی باید پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود در مناطق تابعه خود را به نحوی صحیح اطلاع رسانی کنند.

در اولین روز این نشست کارگاه آموزشی سواد رسانه با سرفصل جهاد تبیین، اخلاق در رسانه و اقناع برگزار شد و مدیران روابط عمومی‌ها در مورد دروازه بانی خبر آموزش‌ دیدند.

 

کد خبر : 3663
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.