مدیر فناوری اطلاعات سازمان منطقه آزاد کیش گفت: سه سامانه رونمایی شده در این مراسم در روند هوشمند سازی زیرساخت های کیش کاربرد دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، سه سامانه هوشمند سازی با عنوان کیش هوشمند، سامانه جامع امور حقوقی و سامانه اطلاعات جغرافیایی با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در جزیره کیش رونمایی شد.

در این مراسم امیر سوداگران، با اشاره به اینکه سامانه کیش هوشمند شامل سه زیر سامانه حساب کاربری کیش (Kish Account) با آدرس اینترنتی my.kish.ir، زیرسامانه هوش تجاری کیش ( تجمیع اطلاعات و گزارش گیری) با آدرس اینترنتی data.kish.ir و زیرسامانه تحلیل و داشبوردهای مدیریتی با آدرس اینترنتی bi.kish.ir است اظهار کرد: سامانه و زیرسامانه های ارائه شده می تواند به بهره گیری هوشمند از خدمات بخش های مختلف سازمان کمک کند.

وی افزود: سامانه جامع حقوقی به آدرس hoghoghi.kish.ir نیز با زیر سامانه های دعاوی، نقل و انتقالات و قراردادهای سازمان به یک هزار 857 پرونده الکترونیکی در بخش دعاوی،  بیست و سه هزار و 711 پرونده الکترونیکی در نقل و انتقالات و 8 هزار و 357پرونده در بخش قرار دادهای قطعات ملکی آماده ارائه خدمات است.

به گفته سوداگران یک میلیون برگ سند حقوقی الکترونیکی شده است و اطلاعات و فرآینده های در زیرسامانه های یاد شده پیاده سازی و ثبت شده است و کارمندان برای استفاده از اطلاعات نیاز به پرونده های فییکی نداشته و متقاضیان دریافت خدمات می توانند به صورت مجازی به اطلاعات مورد نیاز دسترسی داشته باشند.

سوداگران تاکید کرد: سامانه جامع اطلاعات جغرافیایی با 2 زیرسامانه شامل زیرساخت داده مکانی (SDI) و زیرسامانه اطلاعات جغرافیایی (GIS) آماده خدمات رسانی به شهروندان است.

 

کد خبر : 2446
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.