شنای پروانه برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر98 پایان بخش جشنواره فیلم فجر کیش خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، فیلم شنای پروانه به تهیه کنندگی رسول صدرعاملی و کارگرانی محمد کارت توانست سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را به خود اختصاص دهد.

بنابراین گزارش، این فیلم با حضور رسول صدر عاملی، جواد عزتی، طناز طباطبایی و محمد کارت پایان بخش فیلم های منتخب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

همچنین در مراسم اختتامیه این رویداد سینمایی بزرگ در جزیره کیش از یک عمر تلاش هنری رسول صدر عاملی تقدیر خواهد شد.

اجرای گروه ترانه داستان کیو 28 از دیگر برنامه های روز پایانی است.

 

شنای پروانه

کارگران: محمد کارت

تهیه کننده: رسول صدرعاملی، محمد کارت

نویسندگان: حسین دوماری، پدرام پور امیری

بازیگران: جواد عزتی، طناز طباطبایی، امیرآقایی، علی شادمان، مه لقا باقری، مهدی حسینی نیا، ایمان صفا، ناهید مسلمی، نادر شهسواری، آبان عسکری، پانته آ بهرام، علیرضا داوود نژاد

 

خلاصه بازیگران

فیلمی از زنی به نام پروان در حین شنا در استخر در فضای مجازی منتشر می شود. هاشم شوهر پروانه و برادرش حجت به دنبال انتقام گرفتن از کسی که این فیلم را منتشر کرده هستند، اما.....

 

فیلم شنای پروانه پنج شنبه 24 بهمن 98 ساعت 17:30 د رمرکز همایش های ببین المللی کیش، سالن خلیج فارس اکران ویژه خواهد داشت.

فروش بلیط به صورت حضوری در مرکز همایش ها و از ساعت 9 صبح تا 16 انجام می پذیرد.

 

 انتهای پیام/

 

کد خبر : 1881
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.