نخستین جشنواره داستان صوتی داستان صوتی جنوب با عنوان «واگویه‌های جنوب» به میزبانی مدیریت فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، آیین رونمایی از پوستر این جشنواره با حضور مدیرعامل سازمان منطقه  آزاد کیش و جمعی از اهالی فرهنگ و ادب کشوری و محلی در جزیره کیش برگزار شد.

از اعضای شورای سیاستگذاری نخستین جشنواره داستان صوتی کیش می‌توان به غلامحسین مظفری، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و سعید پورعلی، معاون فرهنگی و اجتماعی این سازمان اشاره کرد.

بابک عامل دبیر اجرایی جشنواره، امین جوکار دبیر هنری، منصور ضابطیان، رضا فیاضی و امین جوکار داوران نخستین جشنواره داستان صوتی جنوب را تشکیل می‌دهند.

داستان‌هایی با لهجه‌های استان‌های جنوبیِ خوزستان، هرمزگان، بوشهر و سیستان و بلوچستان امکان شرکت در این جشنواره را خواهند داشت.

هر متقاضی شرکت در جشنواره امکان ارسال 3 داستان صوتی را خواهد داشت و زمان ارسال آثار تا بیستم شهریور امسال تعیین شده است.

طبق اعلام دبیرخانه این رویداد، آیین اختتامیه جشنواره یاد شده در روز بیستم آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد که در این آیین از 3 اثر برتر با اهدای تندیس، لوح تقدیر و جوایز نقدی تقدیر می‌شود.

فراخوان و نحوه شرکت در این رویداد هنری در وب سایتhttp://festival.kish.ir در دسترس است.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 1947
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.