مدیرعامل سازمان منطقه آژاد کیش طی پیامی 17 مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار را به تلاشگران عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت.

در این پیام آمده است؛

بسم رب المطلعین و الصدیقین

خبرنگاران تجسم امانتداری، مسئوليت پذیری و تعهد هستند و روز خبرنگار یادآور حماسه آفرینی مردان و زنان بلند اندیشی است که ماندگاری حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند. آنان که با قدرت قلم گام در وادی مقدس اطلاع رسانی صادقانه و روشنگری منصفانه نهاده و با رسالت خطیر خود چراغ آگاهی فراروی جامعه افروخته و موجبات رشد و بالندگی آن را فراهم آورده اند.

این انسان های فداکار و متعهد تاریخ نگاران زمانه اند که از مجرای اطلاعات دقیق و وثیق، تصویر عینی واقعیت ها را ثبت کرده و قلم خویش را همسو با وجدان اخلاقی، شرافت حرفه ای و احترام به حقوق و حریم فردی و شئؤن انسانی بکار می گیرند.

با تبريك 17 مرداد "روز خبرنگار"  به تمامی خبرنگاران سخت كوش میهن اسلامی به ویژه خبرنگاران و راویان رویدادهای خبری جزیره زیبای کیش ، یاد و خاطره شهید صارمی و دیگرشهدای والامقام رسانه راگرامی می داریم.

سازمان منطقه آزاد کیش در این مناسبت ارزشمند ، همت والای شما خبرنگاران گرانقدر را در انعکاس اخبار و معرفی ظرفیت ها و توانمندی های جزیره کیش درعرصه ملی و بین المللی ارج نهاده و از اهتمام جدی شما در بیان مشکلات مردم و واقعیت های جامعه و ارتقاء سطح آگاهی و اطلاعات هموطنان سپاسگزاراست.

از درگاه ایزد منان سلامتی، بهروزی و توفیق روزافزون فعالان رسانه ای و خبرنگاران گرانقدرکشورمان راخواستارم.

                                

                                                                                                                  غلامحسین مظفری

                                                                                                          مدیر عامل سازمان منطقه آزادکیش

 

کد خبر : 2018
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.