مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: مسابقه طراحی پوستر روز کیش با موضوع کیش در قرن جدید برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار از سازمان منطقه آزاد کیش، سید علیرضا علوی رضوی اظهار داشت: ایجاد تعامل اجتماعی میان هنرمندان با استفاده از زبان هنر و گشودن دریچه های امید به قرن جدید از اهداف برگزاری این مسابقه است.

وی با اشاره به این که قرن آینده، را می توان سده امید نام گذاری کرد، یادآور شد: برای زندگی در سده پانزدهم به زبان و ذهن خلاق و پویا نیاز است از این رو جزیره کیش نیز باید در سده پانزدهم از این پویایی بهره مند شود.

به گفته علوی رضوی در سال های پایانی قرن چهاردهم، با شیوع پاندمی کرونا، شاهد نااُمیدی در جامعه بودیم، حال زمان آن فرا رسیده که بارقه نور امید و رونق اقتصادی در کالبد و روح جزیره کیش دمیده شود و شاهد رونق این جزیره مرجانی در قرن جدید باشیم.

علوی رضوی سطح برگزاری فراخوان طراحی پوستر روز کیش را در سراسر ایران اعلام کرد و افزود: تمام هنرمندان و طراحان گرافیک می توانند در فراخوان پوستر بیستم آبان، روز کیش با موضوع کیش در قرن جدید شرکت و با هم رقابت کنند.

وی بر لزوم اهمیت رعایت مقررات هنگام ارسال آثار به روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد و افزود: آثار ارسالی از سوی هنرمندان در سراسر ایران نباید در جای دیگری منتشر شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: آثار برگزیده با درج نام صاحب اثر، در تمام رسانه های مکتوب، مجازی، محیطی واستفاده خواهد شد و ارسال اثر به منزله قبول مقررات است.

وی اظهار داشت: تائید اصالت هنری اثر بر عهده طراح است و در غیر این صورت صاحب اثر مسوولیت پاسخگویی به تمام عواقب قانونی را بر عهده دارد.

علوی رضوی در رابطه با شرایط ارسال آثار به روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: پوستر طراحی شده باید به پست الکترونیک این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال شود و هر یک از طراحان مجاز به ارسال یک اثر در قالب JPEG با حجم کمتر از هشت مگابایت هستند.

وی ادامه داد: هنرمندان برای طراحی پوستر، می توانند از هر تکنیکی استفاده کنند و با توجه به این که سایز اثر ارسالی A3، عمودی و با رزولوشن 300dpi  تعیین شده است هر سه نفر برگزیده باید فایل لایه باز اثر خود را پس از اعلام، به دبیرخانه ارسال کنند.

گفتنی است مهلت ارسال آثار از 24 مهر تا هفت آبان است و برای نفر اول 10 میلیون تومان، نفر دوم پنج 5 میلیون تومان و نفر سوم سه میلیون تومان جایزه اهدا خواهد شد و سایر آثار برگزیده در نمایشگاه ساحلی، بیستم آبان "روز کیش" به نمایش گذاشته می شود.

انتهای پیام/

کد خبر : 2649
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.