امام جمعه کیش گفت: اقدام اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب افزایش محبوبیت این نیرو در بین امت اسلامی و کشورهای محور مقاومت شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از  ایرنا، حجت اسلام علیرضا بی نیاز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته جزیره اظهار کرد: ملت ایران در چند دهه گذشته آنچنان قدرتی از خود نشان داده اند که استکبار جهانی و دشمنان حتی جرات بی احتیاطی به خود نمی دهند و جمهوری اسلامی در وضعیت اقتدار کامل است.

وی با بیان اینکه این دستاورد در نتیجه رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی و حمایت مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی بدست آمده است افزود: اما برای مقابله با این وضعیت دشمن با جنگ های مختلف و ترکیبی تمام امکانات خود را پای کار آورده در چند سال گذشته با ایجاد نبردهای مختلف به دنبال تضعیف روحیه مردم ایران است.

حجت الاسلام بی نیاز اضافه کرد: افزایش فشارهای اقتصادی با اعمال تحریم های یکجانبه، خروج یکطرفه از برجام، ایجاد اغتشاشات و ناآرامی ها در جامعه، تشکیل پرونده های حقوق بشری علیه ایران از جمله هجمه هایی بوده که دشمنان در این مدت علیه ملت ایران برای شکست دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی بکار بسته اند.

وی با اشاره به اینکه اما ملت ایران با تاسی از آرمان شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی همواره توانسته اند تمام دشمنان را شکست دهند یادآور شد: در تازه ترین اقدام، اتحادیه اروپا به دنبال قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه ها و سازمان های تروریستی است.

امام جمعه کیش افزود: این در حالی است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تاسیس خود تا کنون مقابل تروریسم ایستاده که شکست گروهک تروریستی داعش و نجات مردم کشورهای منطقه و حتی اروپا از شر این گروهگ یکی از دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی یادآور شد: این مساله از سوی نشریه گلوبال پاور که یکی از معتبرترین نشریه های نظامی جهان است تایید ورده که کشورهای اسلامی از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره نیرویی قوی است و با تحریم آن، محبوبیت این نیروی نظامی نه تنها کم نمی شود بلکه قوی تر از گذشته نیز پا به عرصه خواهد گذاشت.

ولایت و دشمن شناسی ۲ خصوصیت دوری از تباهی است

امام جمعه کیش با اشاره به اجرای حکم اعدام علیرضا اکبری جاسوس انگلیس اظهار کرد: این شخص از خانواده ای متدین، مذهبی، برادر شهید، دارای ۷۰ ماه سابقه حضور در جبهه و سوابق اجرایی امنیتی و دفاعی مختلف بود در زندگی خود از مسیر به دلیل غفلت به مردم ایران خیانت کرد.

وی اضافه کرد: اصالت خانوادگی، سابقه جهاد و خدمت نمی تواند انسان را عاقبت بخیر کند بلکه باید خود او به خداوند متعال پناه برده و با تقوا و پرهیزکاری معیارهای زندگی خود را تشکیل دهند.

حجت الاسلام بی نیاز گفت: ولایت و دشمن شناسی از خصوصیت های اساسی است که با اتکا به آن می توان دشمنان خارجی و داخلی و هوای نفس را شناخته و از سرنوشت غفلت دوری کرد.

ارزش های فرهنگی و رونق اقتصادی مکمل همدیگر هستند

امام جمعه کیش با اشاره به اینکه هم اکنون تلاش های زیادی از سوی مسوولان و دست اندرکاران این جزیره برای رفع مشکلات منطقه انجام می شود و تداوم این تلاش های مهمترین خواسته مردمی تا حصول نتیجه است افزود: ساکنان جزیره کیش مشکلات فراوانی داشته اند و برای رفع آنها باید رونق اقتصادی به همراه رعایت ارزش های دینی و فرهنگی پیگیری شود.

وی خاطر نشان کرد: رعایت ارش های دینی و فرهنگی و رونق اقتصادی لازم و ملزوم همدیگر در جامعه اسلامی هستند و با اتکا به این ۲ نکته باید جزیره و فعالیت های آن را توسعه داد.

 

انتهای پیام/

 

کد خبر : 3232
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.