اولین اردوی بازی سازی رایانه‌ای ۱۴ تا ۱۹ اسفند با همکاری پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در کیش برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از صدا و سیمای مرکز کیش، رئیس پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: این اردوی بازی سازی رایانه‌ای شامل ۶۰ ساعت آموزش اصول فنی، طراحی و هنری یک بازی رایانه‌ای است و در چهار روز اجرا خواهد شد.

یوسف رفیعی افزود: شرکت کنندگان پس از پایان دوره آموزشی در تیم‌های چهار نفره با استفاده از آنچه فراگرفته اند، یک بازی را طراحی خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های برتر در پایان رویداد انتخاب می‌شوند و به آن‌ها جوایزی اهدا خواهد شد.

یوسف رفیعی گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به شرکت کنندگان گواهی حضور در دوره آموزشی ارائه می‌کند.

رئیس پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: اولین اردوی بازی سازی رایانه‌ای ۱۴ تا ۱۹ اسفند در برج صدف، طبقه نهم پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

کد خبر : 3412
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.