معاون وزیر نفت، در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در جزیره کیش بر توسعه زنجیره ارزش در مناطق آزاد کشور تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، بهزاد محمدی در جمع خبرنگاران و در حاشیه افتتاح نمایشگاه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی با اشاره به اینکه طرح های توسعه پتروشیمی برای دو منطقه قشم و چابهار در نظر گرفته شده است از همگرایی منافع ملی و منافع بنگاهی با توسعه زنجیره ارزش به ویژه در منطقه مکران به عنوان یکی از اهداف دبیرخانه سخن گفت.

وی افزود: با هماهنگی های صورت گرفته طرح ها به سمتی پیش خواهند که به توسعه صنایع در مناطق آزاد و افزایش صادرات محصولات با ارزش سوق داده شوند.

وی با بیان اینکه این هماهنگی ها در جلسات و نشست ها انجام شده است تاکید کرد: این جلسات با هدف ایجاد طرح های مناسب مناطق آزاد کشور ادامه خواهد یافت.

محمدی در رابطه با سهمیه گاز نیز نشان کرد: سهمیه گازی در مناطق محدود است و باید به بهترین شکل از آن ها استفاده کرد.

 

 

کد خبر : 2668
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.