مدیر روابط عمومی دبیرخانه مناطق آزاد کشور شایعه برکناری یا استعفای سعید محمد را که این روزها در فضای مجازی منتشر شده دلیلی بر آشفته شدن خواب کسانی می داند که در مسیر مبارزه با فساد سعید محمد متضرر شده اند و بی تردید این شایعات هزینه مبارزه با فساد است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، این روزها در فضای مجازی اخباری مبنی بر استعفا یا برکناری سعید محمد دیده می شود که روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور آن را رد کرده است.

سعید محمد که در گذشته در قرارگاه خاتم الانبیا توانست فعالیت های مثمر ثمری داشته باشد پس از خروج از انتخابات ریاست جمهوری، در دولت مردمی آیت الله رئیسی به عنوان دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور مشغول به فعالیت شد.

اگر چه در طول این مدت افراد بسیاری تلاش کردند تا در مسیر فعالیت های وی مشکلاتی ایجاد کنند اما وی همچنان در مسیر مبارزه با فساد به عنوان مدیری مردمی فعال است.

تلاش کسانی که مجبور شدند تا اموال بیت المال و دولتی را در این دوره بازپس داده و دست از جیب بیت المال بردارند هر روز بیشتر شده و به عناوین مختلف سعی در تخریبت سعید محمد دارند.

شایعه پردازی و حاشیه سازی برای وی یکی از رویکردهایی است که این افراد تلاش می کنند با آن در راه اصلاحات سعید محمد که از مهمترین ویژگی های این مدیر پاکدست مردمی است سنگ اندازی کنند.

براساس خبری که در کیش نیوز منتشر شده است، روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به این شایعات واکنش نشان داد و اعلام کرد: اخیرا شایعاتی در خصوص استعفا یا برکناری سعید محمد در فضای مجازی مطرح شده است که به هیچ عنوان صحت نداشته و وی در حال حاضر با تمام توان مشغول به فعالیت است.

در این خبر آمده است، سعید محمد  بعنوان مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور بعنوان یکی از مدیران شاخص دولت آیت الله رئیسی بعنوان مدیری عدالت خواه و فساد ستیز حاشیه‌سازی‌های بسیاری علیه وی نیز  بدین شکل صورت گرفت بطوریکه با توجه به رویکرد اصلاحی سعید محمد با شعار فسادستیزی و پاکدستی که از مهم‌ترین رویکردها و شاخصه‌های این مدیر جوان و مردمی می باشد که طی یک سال اخیر برای مقابله با فساد و حذف بسترهای فسادزا از ساختار نظام اداری مناطق آزاد تجاری صنعتی ایران از هیچ کوششی فروگذار نبوده بطوریکه این تخریب‌ها  و شایعات دور از انتظار نبوده تا جایی که حسن خانلری مدیر روابط عمومی دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور با ابراز تاسف عمیق از بوجود آمدن اینگونه شایعات در فضای مجازی در صفحه توییتر خود نوشت: در ساعات و لحظات منتهی به ‎اربعین حسینی که مؤمنین مشغول به خودسازییند، کسانی که اخیرا با استقرار دولت مردمی دستشان از بیت المال کوتاه شده، مزورانه دست به شایعه پراکنی علیه دبیرخانه ‎مناطق آزاد زدند تا مگر دوباره راهی به بیت المال بیابند.بی شک حق پیگیری برای دبیرخانه محفوظ است.

کد خبر : 2754
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.