قائم مقام و معاون بازرگانی و خدمات فرودگاهی هواپیمایی کیش از بازگشت هواپیمای زمینگیر شده به ناوگان عملیاتی پرواز با تکیه به توان مهندسان ایرانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  فیدار آریا از خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، رامین کاشف آذر در گفتگوی اختصاصی گفت: هواپیمای زمینگیر شرکت هواپیمایی کیش از نوع جت مک دانل داگلاس MD-۸۳ با تلاش شبانه روزی مهندسان و متخصصان حوزه معاونت مهندسی و تعمیرات و مشارکت مراکز تعمیراتی داخل کشور پس از پایان موفقیت آمیز مراحل تعمیراتی و چک سنگین .تعمیر دو دستگاه موتور و رنگ آمیزی، وارد ناوگان عملیاتی پرواز شد.

وی افزود: این هواپیما با شماره رجیستر EP-LCO با ورود به ناوگان عملیاتی آماده خدمات رسانی به مسافران است.

قائم مقام و معاون بازرگانی و خدمات فرودگاهی هواپیمایی کیش گفت: با بازگشت این هواپیما در مسیرهای داخلی، ۱۵۶ صندلی به ظرفیت ناوگان هوایی کیش اضافه شد.

کاشف آذر خاطرنشان کرد: با بکارگیری این هواپیما بطور میانگین با انجام روزانه ۶ پرواز در مجموع ۹۳۶ صندلی به ظرفیت هوایی کشور افزوده شده است.

وی تصریح کرد: پیش از این نیز یک فروند هواپیمای ایرباس A۳۲۱ پس از پایان چک سنگین و تعمیرات موتور با استفاده از توان داخلی به ناوگان عملیاتی این شرکت بازگشته بود.

 

کد خبر : 3420
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.