جزیره کیش با هدف معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری، گردشگری و توانمندی های اقتصادی با ایجاد غرفه ای در فضایی به وسعت 300 متر مربع در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری کشور حضور فعال دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، در این نمایشگاه که با حضور 370 شرکت داخلی و بیش از 15 شرکت خارجی در 15 سالن با فضایی به وسعت 67 هزار متر مربع در تهران گشایش یافته , و تا 21 بهمن ماه ادامه دارد جزیره کیش با ارائه ظرفیت ها، توانمندی ها و فرصت های سرمایه گذاری در کیش و با همراهی بخش خصوصی حضور یافته است.

 جامعه کلوپ داران، بومگردی تک بادگیر، اتوبوس گردشگری، پارک برفی پنگوئن از جمله فعالان اقتصادی بخش خصوصی جزیره کیش در این نمایشگاه است.

بنابرگزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، مرتضی رمضانی گالشی معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با حضور در این نمایشگاه در تشریح زیرساخت ها و بسترهای مطلوب سرمایه گذاری در کیش اظهار کرد: فرصت های سرمایه گذاری منطقه آزاد کیش با تمام جزئیات، در قالب بسته های سرمایه گذاری با ایجاد سامانه ای جهت سهولت دسترسی برای اعلام برگزاری مناقصات و مزایدات در کیش ارائه می شود.

وی از تشکیل هفته های فرهنگی، گروه های مشترک و تعامل آژانس های سرزمین اصلی و سرمایه گذاران با جزیره کیش خبر داد.

امضاء تفاهم نامه با سازمان میراث فرهنگی استان گیلان

در حاشیه برگزاری این نمایشگاه به منظور توسعه زیرساخت های صنعت گردشگری کیش تفاهم نامه ای بین معاونت گردشگری کیش با سازمادن میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان به امضاء رسید.

 همکاری در زمینه برپایی همایش‌ها، ‌رویدادها و نمایشگاه‌های گردشگری و صنایع‌دستی بین‌المللی، برپایی ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری و صنایع دستی، طراحی سفرهای ارزان به کیش و بالعکس، گردشگری سلامت، توسعه همکاری های علمی، ‌پژوهشی و آموزشی در حوزه گردشگری، برگزاری هفته‌های فرهنگی و گردشگری در استان‌ها، برگزاری و هفته‌های فرهنگی استان‌ها در جزیره، معرفی گروه‌های مخاطب در استان و زمینه‌سازی برای مسافرت علاقمندان به این منطقه، تبلیغات حداکثری جزیره کیش در رسانه‌های مختلف استان وتلاش متقابل در جهت ایجاد رابطه و تعامل بین فعالان گردشگری و اقتصادی طرفین از بند های این تفاهم نامه است.

لازم به ذکر است شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران با حضور شرکت های داخلی و خارجی تا 21 بهمن در حال برگزاری است.

گفتنی است، نمایشگاهی تحت عنوان ارس اکسپو 2023 با هدف ارایه توان مندی ها و فرصت های سرمایه گذاری در منطقه آزاد تجاری - صنعتی ارس از سه شنبه 25 بهمن در محل نمایشگاه های بین المللی شهر تبریز، سالن پروین اعتصامی برگزار می شود و تا جمعه 28 بهمن ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

#نمایشگاه #گردشگری #جزیره کیش

کد خبر : 3314
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.