سردار محمدی معاون آماد و پشتیبانی ناجا و نماینده سردار اشتری در بازدید از پایگاه های نوروزی و پرسنل ناجا در خدمات رسانی به گردشگران از تلاش های پرسنل فرماندهی انتظامی ویژه کیش تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، سردار رحمت الله محمدی درحاشیه بازدید از کلانتری ها، پاسگاه ها و پایگاه های نوروزی فرماندهی انتظامی و دریابانی جزیره کیش از همدلی و وحدت پرسنل این فرماندهی در جزیره کیش و هندورابی همچنین تعامل ویژه و بالای ناجا و دیگر ارگان ها و ادارات مستقر در کیش تقدیر کرد.

وی با تبریک ایام نوروز و با اشاره به همدلی و هماهنگی پرسنل فرماندهی انتظامی ویژه کیش انتصاب سرهنگ جمالی  را از عوامل مهم این هماهنگی و همدلی برشمرد و افزود: به عنوان نماینده سردار اشتری فرماندهی انتظامی کشور حامل پیام تبریک به تمامی خدمتگزاران مردم شریف جزیره کیش هستم و به پرسنل سخت کوش ناجا در کیش خداقوت می گویم.

سردار محمدی با اشاره به بازدید از ایستگاه های ثابت نوروزی، کلانتری ها، پاسگاه های دریابانی و مرزبانی ناجا در کیش و جزیره هندورابی افزود: تمامی نیروها با جدیت و تمام توان در حوزه تامین نظم و امنیت در بخش های انتظامی، دریابانی، مرزبانی و راهور به صورت شبانه روزی در حال خدمات رسانی به گردشگران و کیشوندان هستند.

وی تاکید کرد: با توجه به ایجاد 4 پایگاه ثابت در نقاط پرجمعیت  و تلاش شبانه روزی پرسنل نیروی انتظامی ویژه کیش در ایام نوروز در کیش و هندورابی و آمادگی کامل پاسگاه ها و کلانتری ها شاهد احساس آرامش و امنیت مثال زدنی و نمونه و کمترین مشکلات در جزیره کیش بودیم.

نماینده سردار اشتری همدلی، هماهنگی، تعامل و صمیمیت میان نیروها و پرسنل انتظامی کیش با یکدیگر و دیگر ارگان ها، نهادها و سازمان های مستقر در کیش و مردم مثبت ارزیابی کرد و افزود: یکی از مواردی که در سال ها سفرهای استانی تجربه کرده ام و بدون اغراق باید بگویم این است که همدلی، صفا و صمیمیت مطلوبی در پرسنل نیروی انتظامی کیش با یکدیگر و دیگر مسئولان جزیره و مردم می بینم که در دیگر نقاط کشور و واحدهای ناجا ندیده ام.

وی آمادگی و حضور شبانه روزی پرسنل انتظامی ویژه کیش در خدمات رسانی به مردم را از مواردی برشمرد که موجب امنیت، آسایش، اطمینان خاطر و آرامش گردشگران و کیشوندان در استفاده از امکانات و فضای گردشگری کیش شده است و خاطر نشان کرد: مردم نیز در برخوردهایی که با آن ها داشتم از خدمات رسانی فرماندهی و پرسنل انتظامی ویژه کیش در تمامی واحدها اظهار رضایت خوبی داشتند که این مطلب را در گزارش ها به حضور سردار اشتری اعلام خواهم کرد.

سرهنگ 'علی اصغر جمالی'  فرمانده انتظامی و دریابانی کیش نیز در رابطه با خدمات رسانی نوروزی ناجا در جزیره کیش گفت: با تمهیدات پلیس راهور کیش ضمن آموزش رانندگان در مبادی ورودی جزیره کیش و توزیع بسته های آموزشی و فرهنگی؛ تصادفات در ایام طرح نوروزی سال جاری نسبت به سال قبل 30 درصد کاهش یافت و شاهد حداقلی تصادفات بودیم که نشان از رعایت قانون و مقررات توسط گردشگران بود.
وی همچنین به کارگیری پلیس های تخصصی، اجرای 20 مرحله طرح پاکسازی نقاط آلوده، پیشگیری از سرقت و برخورد با ناهنجاری ها را از دیگر اقدامهای پلیس کیش در ایام تعطیلات نوروزی ذکر کرد و افزود: با همت همکارانمان در پلیس کیش، جرائم علیه مسافران به صفر رسید.

انتهای پیام/

 

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.